حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه فرانکفورت

عصر نمایشگاه- برنامه بازدیدها و ملاقات ‌ها انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه بین‌ المللی کتاب فرانکفورت اعلام شد.

حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایسکانیوز از پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، انتشارات این پژوهشکده در راستای سیاست ‌های کلان کشور و ماموریت محوله مبنی بر برقراری ارتباطات دانشگاهی و تبادل اندیشه، ارائه یافته­‌های پژوهشی و علمی در قالب کتاب ‌های علمی و پژوهشی برنامه ‌های فشرده بازدید و ملاقات ‌های دو و چندجانبه در نمایشگاه فرانکفورت را در کنار سایر نشست ‌ها و برنامه‌ های این نمایشگاه تدارک دیده است.

    تحقیقات و فناوری، در روزهای برگزاری نمایشگاه 21 قرار ملاقات از جمله با نمایندگان دانشگاه ‌های کمبریج انگلستان، دو کشور ایالات متحده، یو اس ام مالزی، مسائو صربستان، اتاوا کانادا، مک گیل کانادا، راتجر ایالات متحده و نبراسکا ایالات متحده در راستای تبادل امتیاز نشر کتاب ‌های ایرانی و خارجی، ایجاد تفاهم نامه ‌های همکاری دو چندجانبه و نیز برگزاری نشست ‌های مشترک علمی و پژوهشی تنظیم و انجام خواهد شد. هم زمان دیدارهایی با ناشران متعدد و مستقل از کشورهای ترکیه، انگلستان، ایالات متحد، فرانسه و آلمان برای مذاکره و تبادل امتیاز آثار منتشره در برنامه­‌های نمایندگان پژوهشکده قرار دارد.

    در همین ایام دیدارهایی با موسسه ملی بنیاد دانش چین و موسسه ادپت می در حوزه تکنولوژی ‌های نوین آموزشی آکادمیک و همچنین موسسه بین ‌المللی حقوق مولفان برای بررسی روابط دوجانبه و همکاری ‌های دانشگاهی در حوزه­‌های مرتبط صورت خواهد پذیرفت.

    پژوهشکده در دو نشست ناشران دانشگاهی نیز شرکت فعال خواهد داشت. اولین نشست در غرفه ایران و با حضور نمایندگان انجمن بین‌ المللی ناشران دانشگاهی و دیگری در غرفه انجمن ناشران دانشگاهی بین المللی با هدف ارائه یافته های آموزشی و تبادل آراء برگزار خواهند شد.

    هدف از دیدارها و نشست های فوق ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور در حوزه های علوم انسانی و ارتقای سطح آموزش آکادمیک کشور در برخورد و مقایسه با دیگر نظام ‌های آموزشی و نیز تبادل حقوق تالیف است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت