کسب بهترین دستاورد از نمایشگاه

عصر نمایشگاه- با استفاده از مفاهیمی همچون جذب مشتریان بالقوه، ROI و تعهد، صحبت‌های زیادی درباره هدف‌های نمایشگاهی داشتیم. گاهی اوقات، اهداف تعیین‌شده وجود دارند اما راهکار درستی برای رسیدن به آن سراغ ندارید. در اینجا می‌خواهیم در این مورد صحبت کنیم.

کسب بهترین دستاورد از نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، تعیین اهداف مشخص نمایشگاهی باعث می‌شود که چشم‌انداز بهتری از عملکردمان داشته باشیم. فهمیدن نحوه صحیح دستیابی به این اهداف ممکن است کمی ترسناک باشد. در اینجا چند ایده‌ را برای شروع می‌آوریم.

    ایجاد فرصت‌های سخنرانی
    بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری به همراه کنفرانس‌ها برگزار می‌شوند که ممکن است فرصت سخنرانی را برایتان ایجاد کنند. شما به‌عنوان یک سخنران در رویداد صنعتی یا کنفرانس، قادر هستید تصویر خود را به‌عنوان متخصص به نمایش بگذارید. اغلب اوقات این کار می‌تواند منجر به افزایش تعداد مشتریان شما شود زیرا مشتریان تمایل دارند با کسانی که به‌عنوان متخصص می‌شناسند، کار کنند.

    استفاده از رسانه‌های اجتماعی جهت شناساندن برند
    آیا تابه‌حال توییت‌هایی که شامل برچسب #CES2015 هستند را مشاهده کرده‌اید؟ میلیون‌ها توییت با این برچسب وجود دارد و تنها تعداد معدودی از این توییت‌ها به‌وسیله کسب‌وکارهایی که در CES شرکت نداشته‌اند، به اشتراک ‌گذاشته ‌شده‌اند. این کسب‌وکارها از محبوبیت یک برچسب بسیار معروف، جهت رساندن پیام خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. هرچند شما این کار را به‌عنوان یک برنامه بازاریابی نیرومند تهیه نمی‌کنید اما استفاده از مزایای یک برچسب فعال برای یک نمایشگاه یا رویدادی که در آن شرکت کرده‌اید، قطعاً مخاطب‌های جدیدی را جذب خواهد کرد. توییت کردن پیامی که در آن شماره غرفه خود را به همراه برچسب مربوطه قرار داده‌اید، یافتن شما را برای مراجع آسان‌تر می‌کند و به شناساندن برند شما کمک می‌نماید؛ همچنین این امر برای کسانی که نتوانسته‌اند شخصاً در نمایشگاه حضور یابند، جلوه بیشتری دارد.

    ایجاد موارد بازاریابی پویا
    بیایید بپذیریم که غرفه شما و همه کارکنان پشتیبانی که با خود به نمایشگاه تجاری آورده‌اید، همگی برای یک ‌چیز طراحی شده است: ایجاد تصویری زیبا، حرفه‌ای و سازماندهی‌شده از کسب‌وکارتان. مقدار زیادی پول خرج ساختن این تصویر کرده‌اید تا از نمایشگاه استفاده مؤثرتری ببرید و در این راه از عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای جهت تصویربرداری از تیم هنگام فعالیت و یا نمونه محصولات، بهره برده‌اید. استفاده از ویدئو جهت نمایش محصولاتی که در حال استفاده هستند در وضعیتی که تماشاگران مشتاق، مشغول نگریستن هستند، ‌بی‌ارزش است. درحالی‌که افزودن یک صفحه‌نمایش لمسی و ویدئوهای واقعیت مجازی می‌تواند محصول شما را به چشم مخاطب بیاورد تا راحت‌تر بتوانید به خریدار بالقوه خود آنچه را که می‌خواهید، القا کنید. علاوه‌ بر این، استفاده از ویدئوهای نمونه محصول، برای صرفه‌جویی در وقت کارکنان مفید است و باعث تعامل خریداران بالقوه با برند شما می‌شود.
    ازجمله هدف‌های همیشگی می‌توان به جذب تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه‌‌ با‌کیفیت، ایجاد پایگاه داده از شماره تلفن‌ها یا مشترکین گروه‌های خبری و فروشندگان، اشاره کرد. بااین‌وجود، تعدادی از اهداف نمایشگاهی هستند که می‌توانند در ساخت کسب‌وکارتان به‌گونه‌ای که سنتی به نظر نرسد، کمک کنند. دیدن این موضوع از زاویه‌ دیگر، باعث می‌شود اطمینان یابید که بیشترین ‌توجه را به‌وسیله اقدامات بازاریابی خود، جذب کرده‌اید.

    منبع: graphicolor.com

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت