حضور نسل جدید کارکنان در نمایشگاه

عصر نمایشگاه- امروز می‌خواهیم درباره‌ دخیل کردن کارکنان جدید در اهداف نمایشگاهی شرکت، صحبت کنیم. به شکل سنتی، نحوه‌ اشتراک‌گذاری اهداف شرکت‌ها به فرهنگ شرکت بستگی دارد و این بخش مهمی از فرآیند آموزش است. بااین‌وجود، در مواجهه با کارکنان جدید، ممکن است ضروری باشد که فرآیند آموزش خود را مجدداً بررسی کنید.

حضور نسل جدید کارکنان در نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، زمانی که خط‌مشی شرکت خود را برای کارکنان جدید آموزش می‌دهید، باید اطمینان حاصل کنید هیجانی که می‌خواهید در محیط نمایشگاه نشان داده شود، در آنها ایجاد می‌کنید. اگر مأموریت برند خود را به شکلی ایستا و بی‌تحرک ارائه کنید، کارکنان جدید شما نیز آن را به همین شکل به مشتریان بالقوه شما ارائه خواهند کرد. اگر بتوانید از زاویه‌ای دیگر به این مسئله فکر کنید و این امر را به شکلی که آنان را هیجان‌زده کرده و درگیر پیام کند ارائه نمایید، آنان نیز با هیجان، این پیام را به مشتریان بالقوه انتقال خواهند داد.
    به‌طور خلاصه، نکته کلیدی برای این‌که مطمئن شوید کارکنان جدیدتان، بهترین و درخشان‌ترین نسخه از برندتان را به نمایش خواهند گذاشت، این است که به آنها دلیل موجهی در این باب تقدیم کنید. بگذارید ببینند که این مسئله چگونه به آنها سود می‌بخشد و به چه شکل به آنها و جامعه ارتباط پیدا می‌کند؛ چراکه درواقع بخشی از آن هستند.
    خواهید دید که کارکنان جوان و درخشان شما به‌عنوان بخشی از جهان دیجیتال رشد می‌کنند و از این‌که همچنان عضوی از آن باشند، لذت می‌برند. این‌گونه است که برند، برای اعضای یک جامعه یا اعضای یک شرکت، چیزی بیشتر از یک آرم روی فیش حقوقی‌شان است. پس اگر این حس را به کارکنان بدهید که بخشی حیاتی برای شرکت شما هستند، باعث می‌شوید احساس کنند، بخشی از چیز بزرگ‌تری هستند و امروزه هیچ روش بهتری برای ایجاد وفاداری در کارکنان وجود ندارد. اینجاست که می‌توانید تفاوت میان شخصی که وفادار و دخیل در شرکت است، با فردی که تنها نقش بازی می‌کند را ببینید.
    همین‌طور است که کارکنان احساس می‌کنند بخشی جدایی‌ناپذیر از شرکت هستند؛ این اشتیاق میان کاربران بیشتر و بیشتر انتقال می‌یابد. پس اگر به کارکنانتان نشان دهید که به مشارکت آنها ارج می‌نهید و آنان را در کارها دخیل می‌کنید، در نمایشگاه چیزهای معجزه‌آسایی خواهید دید؛ و حیات برند شما به همین چیزها بستگی دارد.
    منبع:
    graphicolor.com

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت