حضور ۲۹ کشور در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت ناجی پاس جزئیات برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس» را تشریح کرد.

حضور ۲۹ کشور در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایسنا، علیرضا علی آبادی در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی که صبح امروز در محل این شرکت برگزار شد، گفت: این نمایشگاه از روز دوشنبه در مصلی تهران آغاز به کار خواهد کرد و به مدت چهار روز جدیدترین لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی به نمایش گذاشته خواهد شد.

    علی آبادی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و ارتقای توانمندی و فناوری پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان و مخترعان تجهیزات پلیسی، پتانسیل‌های بالقوه و آشنایی با منابع تولید و مصرف از جمله دیگر اهداف این نمایشگاه است.

    مدیرعامل شرکت ناجی درباره اینکه چه تعداد از شرکت‌ها در این نمایشگاه حضور دارند؟ گفت: 350 شرکت داخلی و خارجی در 50 هزار متر مربع از مساحت این نمایشگاه حضور دارند.

    وی با بیان اینکه 15 هزار متر مربع از فضای مصلی غرفه بندی شده و در اختیار این شرکت‌ها قرار گرفته‌ است، خاطرنشان کرد: همچنین 29 کشور در این نمایشگاه محصولات و تجهیزات خود را به نمایش خواهند گذاشت. از آثار 37 تیم نخبگان نیز در بخش مخترعین رونمایی شده و حمایت خواهد شد.

    علی آبادی برگزاری نشست‌های تخصصی ایمنی و امنیتی را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برشمرد و گفت: در همین راستا 10 نشست تخصصی طی این مدت در نمایشگاه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار طرح نرم افزار و رجیستری موبایل در نمایشگاه برقرار می‌شود گفت: برای این نمایشگاه 79 اختراع ثبت شده است و در این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به محصولات و دانش تولید داخل شده است و بر ضرورت حمایت از محصولات تولید بومی و تولید کنندگان داخلی تاکید داریم به طوریکه بیش از 450 نوع کالا و محصول در حوزه ایمنی و امنیتی که 100 درصد آن در داخل کشور تولید شده، در این نمایشگاه مورد نیاز ماست.

    وی با بیان اینکه بیش از 25 درصد محصولات نمایشگاه تولید داخل است، گفت: بخشی دیگر از محصولات نیز با مشارکت شرکت‌های داخلی انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت