نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ (SF)

عصر نمایشگاه- همزمان با نمایشگاه آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ کارگاه ها و همایش های بین المللی، ملی و منطقه ای بسیاری توسط اتحادیه آبکاری چین، انجمن مهندسی سطح چین و انجمن های نقاشی در جنوب غربی چین برگزار می شوند. بسیاری از متخصصان و تصمیم گیرندگان در چونگ کینگ گردهم می آیند تا این نمایشگاه را تبدیل به یک نمایش باشکوه صنعتی کنند.

نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ (SF)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ (SF) مهمترین نمایشگاه حرفه ای دنیا در حوزه آبکاری و پوشش سطح است. نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ از زمان مشخص شدن زمان برگزاری، مورد حمایت بسیار زیاد اتحادیه های داخلی و بین المللی، رسانه ها و غرفه داران قرار گرفته است. این نمایشگاه به عنوان حرفه ای ترین نمایشگاه حوزه آبکاری و پوشش سطح که با سرعتی بیشتر از سایر نمایشگاه های مشابه در حال رشد و توسعه است، به رویداد مهم این صنعت در چین تبدیل شده و تنها نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح دنیا است که مورد تائید UFI است. نمایشگاه صنعت آبکاری چونگ کینگ بسیاری از تامین کنندگان برجسته بین المللی سطح را به خود جلب کرده و شهرت و اعتبار بسیار زیادی در این صنعت کسب نموده است. آخرین دوره گذشته نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ در محیطی به مساحت 8000 متر مربع، 217 شرکت غرفه دار و 9562 بازدیدکننده از 11 کشور و منطقه با موفقیت برگزار شد.

    نکات برجسته نمایشگاه SF چونگ کینگ 2016:

        مقامات دست به دست هم می دهند تا یک برند نمایشگاهی برای این صنعت بسازند

    با نفوذ بسیار زیاد انجمن مهندسی سطح چین و منابعی غنی از انجمن های مهندسی سطح چونگ کینگ، شرکت با تجربه Wise Exhibition ( واقع در شهر گوانگ‌دونگ) کارآمدترین نمایشگاه تجاری آبکاری و پوشش سطح را برای این صنعت در چین برگزار کرده و توسعه می دهد.

        تمام منابع و پایگاه داده های بازدیدکنندگان نمایشگاه آبکاری و پوشش سطح گوانگجو برای برگزاری نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ به کار برده می شوند

    نمایشگاه بین المللی آبکاری و پوشش سطح گواگژو نمایشگاه دیگری است که توسط شرکت Wise Exhibition برگزار می شود. این نمایشگاه ده بار برگزار شده است و یکی از دو نمایشگاه حرفه ای است که در این حوزه برگزار می شوند. کمیته برگزاری نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ برای برگزاری یک رویداد تاثیرگذار و اثربخش در حوزه این صنعت در جنوب غربی چین از تجارب و منابع غنی خود، مخصوصا پایگاه داده های بازدیدکنندگان، بهره خواهد برد.

        تبلیغ جهانی به بین المللی شدن نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ سرعت می بخشد

    شرکت Wise Exhibition عضو UFI شده است. نمایشگاه آبکاری و پوشش سطح گوانگجو به عنوان یک نمایشگاه UFI تائید شده است و این موضوع تبلیغ بین المللی و جهانی سازی نمایشگاه تجاری آبکاری چونگ کینگ را آسان تر می کند. در ضمن، کمیته برگزاری نمایشگاه از خریداران خارجی و غرفه داران بین المللی دعوت می کند تا در نمایشگاه حضور پیدا کنند. نمایشگاه صنعت آبکاری و پوشش سطح چونگ کینگ مرکز آبکاری و پوشش بین المللی سطح خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت