برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث) در تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی دبی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث) بزرگترین نمایشگاه و کنگره در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان است. در حقیقت هیچ عرصه مهم دیگری برای بازار"تجهیزات و مراقبت های پزشکی" همچون این نمایشگاه در جهان وجود ندارد که بتوان هم در آن آموخت، هم سایر بازرگانان و فعالان را ملاقات کرد و هم به تجارت پرداخت. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با پیشگامان این صنعت جهانی در سازمان های منطقه ای و بین المللی در طی بیش از چهار روز ملاقات کنند و از ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به طور همزمان بهره ببرند. در دوره گذشته، بیش از 4000 تولید کننده، توزیع کننده و شرکت خدماتی مرتبط، نوین ترین فناوری ها، ابداعات شان و شیوه بهره برداری از آنها را در معرض نمایش گذاشتند. از جمله محصولات و خدماتی که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در معرض نمایش قرار می دهند، می توان به محصولات تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، کالاها و لوازم مصرفی بیمارستان ها، محصولات و خدمات جراحی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت های بهداشتی، مدیریت تسهیلات، خدمات پزشکی، رادیولوژی، خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی، اشاره کرد

    چرا باید در نمایشگاه بهداشت و درمان دبی 2018 حضور یافت؟

    این نمایشگاه در مدرن ترین و هدفمندترین منطقه ی نمایشگاهی و در مرکز ناحیه ی تجاری دبی در فاصله ی 20 دقیقه ای از فرودگاه این شهر برگزار می شود. نمایشگاه بهداشت و درمان دبی همچنین میزبان غرفه هایی از 39 کشور دنیا جهت نمایش تجهیزات پزشکی، دستگاه ها و تجهیزات بیمارستانی است. برگزار کنندگان کنگره ی سلامت و درمان دبی متعهدند که تضمین کنند همه کنفرانس های علمی که ارائه می شوند، در مورد موضوعات ارزشمند و به روز مرتبط با رشته های پزشکی هستند. همچنین میزبانان این رویداد برآنند که تحقیقات و فناوری های پیشرفته را در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی شرکت کنندگان پررنگ تر سازند. برای حضور در یک کنفرانس معتبر CME، نمایندگان می توانند از محتوای کنفرانس و تناسب موضوع برای مخاطبان مطمئن باشند.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.arabhealthonline.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت