نمایشگاه مد و چرم بانکوک (BIFF & BIL)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مد و چرم بانکوک (BIFF & BIL)در تاریخ ۲۵ الی ۲۹مهر ماه در مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی بانکوک (BITEC) برگزار می شود.

نمایشگاه مد و چرم بانکوک (BIFF & BIL)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، نمایشگاه مد و چرم بانکوک (BIFF & BIL) مهمترین نمایشگاه منطقه است و جایگاه تایلند را به عنوان دروازه مد کشورهای آسه آن (اتحادیه کشور های جنوب شرق آسیا) تثبیت می کند. با شروع کار قریب الوقوع جامعه اقتصادی آ سه آن (AEC) و در نتیجه برداشته شدن مرزهای تجاری بین ده کشور عضو این اتحادیه، موقعیت جغرافیایی استراتژیک تایلند، سهولت دسترسی به آن و شهرت جهانی تایلند در حوزه تولید و طراحی مد، این کشور را دروازه ایده آلی برای توسعه کسب و کار در تمام کشورهای آسه آن می سازد. نمایشگاه مد و چرم بانکوک شاهد هزاران خریدار محصولات دارای بهترین کیفیت خواهد بود که می خواهند بهترین محصولات چرم و مد را از منبع تولید آنها از تایلند، آسه آن، آسیا و مکان های دیگر تهیه کنند. فعالیت های ویژه و ویترین های مختلفی در این نمایشگاه وجود دارند که روندهای مد، محصولات و طراحان هیجان برانگیز آ سه آن را مورد تاکید قرار داده و چشمگیر می سازند، و فرصتی برای عقد قراردادهای تجاری فراهم می کنند.

    چرا باید از نمایشگاه مد بانکوک 2017 بازدید کرد؟

    بازدیدکنندگان بهترین محصولات چرمی و مد تایلند و کشورهای آ سه آن را که در زیر یک سقف گرد هم آورده شده اند در این نمایشگاه پیدا خواهند کرد. این نمایشگاه منبع یابی و ملاقات رو در رو با تولیدکنندگان و طراح ها را تسهیل می کند. 


    -مزایای نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تجاری

    مناطق جدید
    خدمات تطبیق کسب و کار
    ویترین ها و فعالیت های ویژه
    - مزایای نمایشگاه برای عموم مردم

    محصولات عالی
    کسب اطلاعات: توانایی شرکت در فعالیت های ویژه مختلف به بازدیدکنندگان اجازه می دهد اطلاعات خود را در مورد آخرین روندهای مد، پیش بینی مد، مواد عصر جدید، خدمات و محصولات مد نوآورانه، و تکنیک های رنگ کردن سازگار با محیط زیست افزایش دهند.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس  www.biffandbil.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت