برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در یزد

عصر نمایشگاه- عضو کمیسیون صادرات اتاق تعاون ایران با اشاره به ضرورت معرفی برندهای داخلی به بازارهای خارجی، گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی محصولات کشاورزی نظیر نان و شیرینی و صنایع وابسته با حضور تجار کشورهای قطر، عمان، عراق، پاکستان و روسیه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایسنا،«سیداحمد میرزایی» با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صادراتی استان یزد، ‌اظهار کرد: توسعه صادرات یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق تعاون استان یزد است.

    وی مشاوره تجاری، حفظ بازار موجود، شناسایی بازارهای جدید و اعزام هیئت‌های تجاری به خارج کشور را از دیگر وظایف تعیین شده برای اتاق تعاون دانست و بیان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر زمینه لازم برای ایجاد تعامل بیشتر و بهتر با بازارهای خارجی در استان یزد فراهم شده است.

    عضو کمیسیون صادرات اتاق تعاون ایران با بیان این‌که معرفی برندهای مختلف استان به بازارهای مختلف داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های در دستور کار اتاق تعاون یزد است،‌ افزود: اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی محصولات کشاورزی نظیر نان و شیرینی و صنایع وابسته با حضور تجار کشورهای قطر، عمان، عراق، پاکستان و روسیه از 11 لغایت 15 دی ماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

    میرزایی توسعه صادرات غیر نفتی، تحول و ایجاد تنوع صنایع غذایی استان یزد را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی عنوان کرد و گفت: حضور تجار خارجی در ایران یکی از مهمترین ویژگی این نمایشگاه است.

    وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین المللی در ایران علاوه بر این‌که شرایط لازم برای معرفی بیشتر و بهتر ظرفیت‌های داخلی به خارجی‌ها بدون صرف هزینه‌های زیاد ایجاد می‌کند، زمینه ورود ارز به کشور و تعاول تجاری با بازارهای مختلف را مهیا می‌کند.

    میرزایی با بیان این‌که حضور تعاونی‌ها در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی با تخفیف ویژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تجار خارجی در نوبت صبح به صورت ویژه و عموم مردم در نوبت عصر به صورت عمومی می‌توانند از محصولات شرکت‌های تعاونی بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت