حضور هیات های خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ایران

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ سوم تا ششم آبان ماه ۹۶ در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار می‌شود.

حضور هیات های خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»  عبدالکریم جلالی مدیر برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی  در مورد تفاوت‌ شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات نسبت به سال گذشته گفت: شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی با کاهش دو سالن از حجم نمایشگاهی برگزار می‌شود. در این راستا، متراژ درخواستی بسیاری از شرکت‌ها ناچارا کاهش یافت.


    مدیرعامل شرکت نمانگر در مورد برنامه‌های ویژه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات گفت: ما در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم جلسات مشخص و برنامه ریزی شده B2B با هیات‌های خارجی برگزار کنیم و در این راستا به محض مشخص شدن زمان جلسات از مخاطبان ایرانی که تمایل به حضور در این نشستها دارند دعوت به عمل می‌آید تا از عواید آن بهره‌مند شوند.


    عبدالکریم جلالی در مورد حضور هیاتهای تجاری در نمایشگاهها، اظهار داشت: هیات‌های تجاری معمولا در نمایشگاهها حضور دارند اما آن چه برای ما مهم است حضور هیاتهای تجاری است که جهت خرید محصولات وارد ایران و نمایشگاه تاسیسات می‌شوند که در پی ارزش افزوده‌ای که ایجاد می‌شود تولیدکننده ایرانی منتفع شود.


    مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی میزان حضور شرکت‌های خارجی‌ در نمایشگاهها را تحت تاثیر فشارهای تحمیلی به کشور مرتبط دانست و تصریح کرد: فشارهای بین‌المللی بر حضور برخی شرکت‌های خارجی در ایران تاثیرگذار است. برخی به دلیل ازدست ندادن بازارهای بزرگ جهانی یا ایجاد محدودیت صدور ویزا، تحریم و ... با وجود حفظ تبادلهای تجاری، حضورشان در ایران را کمرنگ کرده‌اند.


    جلالی درمورد حضور شرکتهای دانش بنیان گفت: شرکتهای دانش بنیان هرساله در نمایشگاه حضور دارند و علاوه بر آن بسیاری از شرکتها که برای تکنولوژی اهمیت بسازیی قائلند نیز در نمایشگاه مشارکت دارند. برای مثال، حفظ انرژی برای افزایش بهره وری بیشتر محصولات و کالاهایی که به بحث آب اهمیت می‌دهند در این دوره نیز حضور بسزایی دارند.


    به گفته وی، نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان گزینه دیگر برگزاری نمایشگاهها یکی از دلایل تداخل نمایشگاهها شده است. تعدادی از نمایشگاهها در صنایع مختلف قرار بود در شهر آفتاب برگزار شود و تقویم نمایشگا بین المللی بر این اساس چیده شد ولی برگزار کنندگان این نمایشگاه ها  تمایلی به حضور در   نمایشگاه شهر آفتاب نداشتند که باعث برگشت این نمایشگاه ها به نمایشگاه بین المللی شد  وهمه برگزار کنندگان مجبور به پذیرش کاهش فضای غرفه‌ها در نمایشگاه بین المللی تهران شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت