مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان:

عملیات اجرایی فاز اول نمایشگاه بین المللی سال آینده تکمیل می شود

عصر نمایشگاه- به گفته مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان، عملیات اجرایی این پروژه در ۲ فاز عملیاتی می شود که فاز اول آن در صورت تحقق بودجه در نیمه اول سال آینده تکمیل می شود.

عملیات اجرایی فاز اول نمایشگاه بین المللی سال آینده تکمیل می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا، مرکز نمایشگاههای بین المللی اصفهان یکی از پروژه های منحصر به فردی محسوب می شود چرا که با احداث این پروژه آهنگ رشد و توسعه در شهر طنین اندار می شود.

    با توجه به اینکه این نمایشگاه به عنوان یکی از قطب های بین المللی نمایشگاه های کشور به شمار می رود تمامی امکانات و زیرساخت های آن مطابق با استانداردهای جهانی پیش بینی شده است.

    در این راستا برای آشنایی با روند اجرای این پروژه با مصطفی حسینی مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی استان اصفهان به گفتگو نشستیم.

    عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی در چند فاز اجرایی می شود؟

    عملیات اجرایی فاز اول نمایشگاه بین المللی استان اصفهان که از نیمه دوم سال 94 با مشارکت شهرداری اصفهان و نمایشگاه های بین المللی آغاز شد در 2 فاز پیش بینی شده است. این نمایشگاه به مساحت 47 هکتار در ضلع شمال غربی روشن دشت در راستای ارتقاء کیفیت خدمات در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و اکنون نیز فاز اول آن در دست اجراست.

    در فاز اول پروژه چه طرح هایی اجرا می شود؟

    در دل فاز اول این نمایشگاه 13 پروژه در زمینی به مساحت 17 هکتار در دست انجام است. پروژه های همچون ابنیه سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی محوطه، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ خانه، سرویس های بهداشتی، عملیات اجرایی و دسترسی های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه در دست اجراست.

    همچون از دیگر پروژه های فاز اول این نمایشگاه می توان به جاده ها و محوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های طرفین سالن علامه مجلسی، ساختمان اداری خدماتی، ساختمان موتورخانه(مکانیکال) و ساختمان اتاق برق (الکتریکال)،  محل بارانداز و تخلیه بار و فضای سبز اشاره کرد.

    پروژه های فاز اول این نمایشگاه تاکنون چند درصد پیشرفت داشته است؟

    عملیات اجرایی ابنیه تونل تاسیساتی داخل و خارج سالن علامه مجلسی و مخزن آب آشامیدنی 98 درصد، پروژه تهیه و اجرای ابنیه تاسیسات مکانیکی و برقی مربوط به ساختمان های برق موتور خانه و سرویس های بهداشتی 40 درصد پیشرفت داشته است، همچنین عملیات اجرایی زیرسازی و محوطه سازی خارجی سالن علامه مجلسی بیش از 88 درصد و ابنیه و محوطه سازی داخل سایت نمایشگاه و پارکینگ روباز بیش از درصد 36 پیشرفت داشته است.

    همچنین اسکلت فلزی سالن علامه مجلسی بیش از 77 درصد ، عملیات اجرایی ابنیه ، فونداسیون های سالن علامه مجلسی و ساختمان رجیسترینگ و تاسیسات مکانیکی بیش از 82 درصد پیشرفت داشته است.

    فاز اول نمایشگاه بین المللی استان اصفهان چه زمانی تکمیل و مراحل بعدی آن آغاز می شود؟

    عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در صورت تحقق بودجه در ابتدای سال آینده به پایان می رسد همچنین فاز دیگر آن نیز بعد از تکمیل عملیات اجرایی فاز اول و به شرط تامین بودجه انجام می شود.

    احداث این نمایشگاه با این وسعت در اصفهان چقدر می تواند برای شهر موثر باشد؟

    اصفهان یکی از قطب های نمایشگاهی کشور به شمار می رود که با احداث این پروژه نیز خدمات با کیفیت تری به شهروندان ارائه می شود، همچنین صنعت توریسم نیز رونق می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت