معیار انتخاب غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات چیست؟

عصر نمایشگاه- شاخصه‌های انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات توسط کمیته برگزاری بیست وسومین نمایشگاه اعلام شد.

معیار انتخاب غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات چیست؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش ، بیست‌وسومین نمایشگاه مطوعات از تاریخ 5 تا 12 آبان ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود و قرار است در پایان این گردهمایی از غرفه‌های برتر حاضر در نمایشگاه بر اساس شش شاخصه اصلی تقدیر شود.

    بر اساس اعلام کمیته برگزاری نمایشگاه بیست‌وسوم به طراحی و دکوراسیون غرفه (بسته به نوع مالکیت رسانه) 20 امتیاز، خلاقیت در ارائه خدمات مرتبط با زمینه رسانه 20 امتیاز، آرای الکترونیکی نمایندگان غرفه‌ها در هر گروه برای غرفه‌های همان گروه 20 امتیاز، میزان بازدید مخاطبان، استقبال از غرفه‌ها و نظرسنجی‌های ستاد نمایشگاه 20 امتیاز، برنامه‌های جانبی و انجام برنامه‌های‌ اعلام شده قبل از آغاز نمایشگاه 10 امتیاز و حضور مدیر مسئول در غرفه 10 امتیاز تعلق می‌گیرد.

    همچنین طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات قرار است در پایان نمایشگاه از 60 غرفه فعال بر اساس امتیاز کسب شده، 20 تا 80 میلیون ریال تقدیر شود.

    بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از 600 رسانه خواهد بود که در 10 گروه اصلی و 5 گروه فرعی در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال 100 ماهنامه، 54 هفته‌نامه، 30 دوهفته‌نامه، 20 دوماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

    همچنین بیش از 80 رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، 80 رسانه فرهنگی و هنری، بیش از 80 غرفه در گروه تخصصی، 30 غرفه در گروه خانواده و 20 غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.

    علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود 1000 مترمربع در نمایشگاه حضور دارند. همچنین جمعیت جوانان هلال احمر با پایگاه سلامت در نمایشگاه غرفه دارد.

    بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ 5 تا 12 آبان‌ ماه در شبستان مصلای امام (ره) برگزار می‌شود تا بار دیگر بزرگ‌ترین گردهمایی اهالی رسانه را به مدت هشت روز رقم بزند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت