کدام یک مناسب‌تر است؟

اجاره یا خرید اقلام نمایشگاهی؟

عصر نمایشگاه- تصمیم‌گیری جهت گذر از اجاره اقلام نمایشگاهی به سمت نمایشگاه‌های سفارشی می‌تواند ترسناک به‌نظر ‌برسد. نمایشگاه‌داران ممکن است راجع به هزینه‌های اولیه نگران شوند؛ اما برخی عوامل کلیدی وجود دارند که می‌توانید در هنگام اخذ چنین تصمیم‌هایی درنظر داشته ‌باشید. توجه کردن به میزان هزینه‌ها در برابر مزایا، فاکتور مهمی برای تعیین گام بعدی در جهت موفقیت در نمایشگاه تجاری است.

اجاره یا خرید اقلام نمایشگاهی؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، اولین موردی که باید درنظر بگیرید، نوع نمایشگاه‌هایی است که در آنها شرکت می‌کنید. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با نمایشگاه‌های کوچک‌تر شروع می‎کنند. آنها ممکن است اقلام نمایشگاهی را به یکدیگر اجاره یا قرض دهند. با رشد بودجه نمایشگاهی، ممکن است در نمایشگاه‌های بزرگتری شرکت کنند که فرصت‌های فروش بیشتری را جذب می‌کنند و همچنین رقبای بیشتری در آنها وجود دارند. در این صورت، باید اطمینان یابید که راهی برای متمایز شدن از بقیه دارید. یک نمایشگاه سفارشی، قطعا شما را از رقبای‌تان متمایز خواهد کرد و برای مشتریان احتمالی تاثیرگذارتر خواهید بود.
    نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، تعداد نمایشگاه‌هایی است که در طول سال در آنها شرکت می‌کنید. قاعده کلی این است که اگر اقلام نمایشگاهی را سه بار اجاره کنید، احتمالا به اندازه پول خرید آن خرج کرده‌اید. این یعنی خرید می‌تواند به صرفه‌تر از اجاره کردن باشد. تجزیه و تحلیل هزینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که مشخص کنید آیا ارزش پولی که خرج می‌کنید را از اجاره اقلام در‌می‌آورید یا خیر. اگر اقلام بسیار زیادی را اجاره می‌کنید، ممکن است سفارش یک غرفه نمایشگاه سفارشی برای شما ارزان‌تر دربیاید، حتی اگر تنها چند بار در سال نمایشگاه برگزار می‌کنید.
    در صورتی که نگران هزینه‌های اولیه هستید، به یاد داشته باشید که این سرمایه‌گذاری است که چندین سال باقی خواهد ماند. قرار نیست هر سال یک نمایشگاه کامل را بخرید؛ اگر هزینه‌ها را با پرداخت اجاره بها مقایسه کنید، اعدادی خواهید داشت که به شما در تصمیم‌گیری کمک خواهد کرد.
    اجاره اقلام می‌تواند روشی عالی و به صرفه برای شروع برگزاری نمایشگاهی تجاری یا جهت افزودن به اقلام نمایشگاهی فعلی در زمانی که به غرفه‌ای بزرگ‌تر نقل مکان می‌کنید، باشد. با این وجود، با گسترش کسب‌وکارتان، اهمیت دارد که برای طراحی غرفه‌ای که سفارشی طراحی شده باشد برنامه‌ریزی کنید؛ چرا که این امر باعث تمایز شما در نمایشگاه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت