داستان‌سرایی و کمک به تجربه‌ نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- به آخرین پویشی که مبلغی به آن اهدا کرده‌اید، فکر کنید. مقصود ما خیریه‌ای که با نیت خیر ۱۰۰ دلار در سال به آن اهدا کرده‌اید، یا بازارچه خیریه‌ای که از آن خرید می‌کنید، نیست.

داستان‌سرایی و کمک به تجربه‌ نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،در اینجا منظور پویشی است که واقعا قلب شما را تسخیر کرده و باعث شده باشد که سخت برایش تلاش کنید. آیا آنها فقط به سمت شما آمدند و گفتند "سلام، ما نماینده این شرکت هستیم، لطفا کمی پول به ما بدهید؟" یا برای شما داستان جذابی تعریف کردند که قلب‌تان را تسخیر کرد و واقعا قانع شدید که مبلغ اهدایی شما تفاوتی ایجاد می‌کند؟
    به احتمال زیاد همین طور راحت پول‌تان را تقدیم نکرده‌اید. پویشی که پول‌هایی را به آن دادید که برایش به سختی زحمت کشیده بودید، پویشی بوده که شما را با داستان جذابش مسحور کرده است. همین روش، می‌تواند در محیط نمایشگاهی نیز به‌کار بیاید.
    زمانی که شخصی در نمایشگاه حضور می‌یابد، احتمالا آماده است که خرید انجام دهد و به همین خاطر است که آمادگی لازم جهت کشیدن چک را دارد. آمارها نشان می‌دهند که بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های تجاری، برای هدف خاصی به آنجا می‌آیند و اجازه و قدرت این را دارند که حداقل اطلاعات جمع‌آوری کنند و آن را برای افراد صاحب منصب ببرند. از آنجا که شما این را می‌دانید، پس باید جوری غرفه‌ خود را بچینید که هر شخصی که به غرفه شما وارد می‌شود، به شخصی تبدیل شود که می‌خواهد حداقل تماس‌های پیگیری را از کارکنان شما دریافت کند. در واقع هدف از حضور شرکت شما در نمایشگاه هم همین موضوع است.
    به نمایشگاه‌هایی که پیش‌تر در آنها شرکت کرده‌اید، فکر کنید. آیا احتمال خرید از شرکتی که تنها اطلاعات را سر راه شما قرار می‌دهد و امیدوار می‌ماند که اتفاقی بیافتد، بیشتر است، یا شرکتی که وقت می‌گذارد تا داستانی را درباره‌ محصولاتش و این که چگونه به شما سود می‌رساند، تعریف کند؟ واقعا درست دارد که بهترین فروشندگان، داستان‌سرایان خوبی هستند.
    اگر پیش از این، از داستان‌سرایی در حیطه‌ نمایشگاهی استفاده نکرده‌اید، این قطعا همان چیزی است که باید آن را درنظر بگیرید. اگر وبلاگ می‌نویسید، پس حتما از قبل در دل هر پست، داستانی را بیان ‌کنید. این کاری است که وبلاگ‌ها انجام می‌دهند. اگر وبلاگ نمی‌نویسید یا مطمئن نیستید چه داستانی باید تعریف کنید، وقت آن است که با داستان‌گوهایی که در لیست خود دارید کمی نشست‌وبرخاست کنید. از هر یک از آنان بخواهید تا نسخه خود را از داستان محصول یا خدمات شما بیان کنند و با آنها برای ساختن داستانی که در نمایشگاه می‌خواهید بگویید، کار کنید. گرچه واقعا نیازی نیست که یک نمایشنامه داشته باشید، اما لازم است که  مقداری هماهنگی میان کارکنان نمایشگاهی شما وجود داشته باشد، تا اگر مشتری‌های بالقوه با بیش از یک شخص در نمایشگاه سخن گفتند، گیج نشوند. جمع‌آوری فهرستی از سر خط نکات روشی خوب جهت اطمینان از این است همه کارکنان در محیط نمایشگاهی داستان واحدی را خواهند گفت و هماهنگ هستند.
    آوردن داستان‌سرا به نمایشگاه، روشی عالی جهت غنی‌کردن ارائه فروش شما و جذب مشتریان احتمالی است و آنها را قادر می‌سازد، بفهمند که چه طور محصول یا خدمات شما آنها را بخشی از داستان می‌کند یا به آنان کمک می‌کند داستان خود را بسازند. با این اوصاف به یاد داشته باشید که حتما از این تکنیک بهره ببرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت