نمایشگاه رسانه های دیجیتال میزبان ۵۰۰ موسسه است

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با حضور بیش از ۵۰۰ موسسه و مرکز وابسته در مصلای امام خمینی (ره) خبر داد.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال میزبان ۵۰۰ موسسه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا؛  سید مرتضی موسویان افزود: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با شعار 'فضای مجازی، سالم، مفید، ایمن' 20 تا 26 آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

    وی یادآوری کرد: با اعلام قبلی دبیرخانه این نمایشگاه، مهلت ثبت نام تا 30 مهرماه تعیین شده است و بنا بر ملاحظات مسئولان مصلا، قابل تمدید نخواهد بود.

    ** اولویت جانمایی غرفه ها تکمیل و ارسال فرم ثبت نام
    مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت در جانمایی و تحویل غرفه به شرکت‌کنندگان و متقاضیان نیز با افرادی است که از نظر زمانی سریع تر نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کرده باشند.
    موسویان به برنامه های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: 160 کارگاه تخصصی همزمان با ایام برپایی نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
    به گفته وی علاقه مندان به شرکت در این کارگاه‌ها باید قبل از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در کارگاه‌های مورد علاقه اقدام کنند.

    ** شرکت در کارگاه های آموزش و اخذ گواهینامه معتبر
    رئیس یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اعلام کرد: شرکت در این کارگاه‌ها برای علاقه مندان رایگان است و به شرکت کنندگان گواهینامه‌هایی ارائه می شود.
    موسویان گفت: با توجه به استقبال خوب متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه پیش بینی می شود که بیش از500 مؤسسه، شرکت و فعال در حوزه رسانه های دیجیتال و فضای مجازی در این دوره از نمایشگاه حاضر شوند.

    ** ارائه تخفیف 40 درصدی نمایشگاهی به بازدیدکنندگان
    موسویان همچنین به ارائه کالاهای متنوع و جدید در حوزه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: براساس مذاکرات انجام گرفته در این دوره نمایشگاهی حدود 40 درصد بن تخفیف برای محصولات ارائه شده در نظر گرفته شده و علاوه بر آن لوح فشرده‌ای شامل پنج بخش آموزشی کسب و کار دیجیتال آماده شده است تا در بخش استارت‌آپ‌ها (کسب و کارهای نوپا) به بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ دیجیتالی ارایه شود.
    رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد به تهیه بیش از 10 عنوان محتوا، کتاب، اینفوگرافی در حوزه سواد رسانه‌ای اشاره و از رسانه‌های همراه هوشمند، برخط، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، بازی و هنرهای دیجیتال، کسب و کارهای نوپا، شبکه‌های اجتماعی، دانش دیجیتال، واقعیت مجازی و ربات‌ها، اینترنت اشیا و.. به عنوان نمونه ای از بخش‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یاد کرد.

    ** نمایشگاه در مسیر بین المللی
    موسویان از برگزاری بخش بین الملل این نمایشگاه خبر داد و افزود: این بخش با حضور و مسوولیت پذیری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری موسسه فرهنگی سازمان همکاری اقتصادی (اکو) انجام خواهد شد.
    مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: شماری از کشورهای عضو اکو در سطوح متفاوت از جمله اعزام وزیر، سفیر یا نماینده در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

    ** ثبت نام دوبرابری در نمایشگاه امسال
    رئیس یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ارتباط نزدیک مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با فعالان این حوزه از طریق سامانه شامد اشاره کرد و گفت: هماهنگی های خوبی برای حضور گسترده آنها در نمایشگاه امسال درنظر گرفته شده است.
    موسویان رشد دوبرابری ثبت نام در نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه های مشابه سال های گذشته را حاصل تلاش و فعالیت همگان در فضای مجازی و رسانه های دیجیتال دانست.

    ** اختصاص بیش از 25هزارمترمربع به فضای نمایشگاهی؛نمایشگاه یازدهم در 7هزارمترمربع
    مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اختصاص 25 هزار مترمربع فضا به نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: هفت هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی برای برپایی غرفه‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال اختصاص داده شده است.
    یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با شعار 'فضای مجازی، سالم، مفید، ایمن' 20 تا 26 آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت