استفاده از اقلام نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- اقلام نمایشگاهی غرفه شما یک سرمایه‌گذاری است؛ یک سرمایه‌گذاری گران قیمت. میانگین اقلام نمایشگاهی غرفه شما باید قیمتی معادل ۱۵-۲۰ درصد از کل بودجه نمایشگاهی شما را داشته باشد. این می‌تواند معادل هزاران یا صدها هزار دلار باشد که در دوره‌ بین نمایشگاه‌ها، در انبار بماند و خاک بخورد.

استفاده از اقلام نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، اگر چند سال یک بار نمایشگاه برگزار کنید یا هر شش ماه یکبار فرقی نمی‌کند، همیشه زمانی میان دو نمایشگاه وجود دارد که اقلام نمایشگاهی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. ممکن است با یک شرکت نمایشگاهی شریک باشید و اقلام سخت‌افزاری و گرافیکی نمایشگاهی شما را به صورت امن تا زمانی که دوباره مورد استفاده قرار گیرند، نگه‌داری کنند. با این حال، راه‌های بهتر و فرصت‌های بیشتری جهت استفاده از سرمایه‌تان خارج از نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها وجود دارد. در این جا چند پیشنهاد برای خارج کردن اقلام نمایشگاهی از انبار و استفاده از آنها در تمام طول سال ارائه می‌دهیم.
    برخی راه‌ها برای استفاده از اقلام نمایشگاهی‌تان در دوره‌ای که نمایشگاه ندارید:
    استندهای نمایشگاهی: ابزارهای متنوع و قدرتمندی در بازاریابی هستند. آنها همچنین درمقایسه با اقلام بزرگ‌تر نسبتا کوچک و قابل حمل هستند. پس از این مزیت استفاده کنید و در تمام محیط سازمان خود از آنها استفاده کنید؛ مخصوصا در شرایطی که بازدید‌کنندگانی دارید که هنگام ورود، آنها را می‌بینند. همچنین می‌توانید حمل‌ونقل این اقلام را نسبتا آسان انجام دهید و آنها را در فروش‌های منطقه‌ای یا سخنرانی‌ها، همراه خود به درون اتومبیل یا هواپیما ببرید.

    سیستم‌های نمایشگر قابل حمل:  وزنی سبک دارند و به سرعت نصب می‌شوند. این نوع از نمایشگرها در صورتی که می‌خواهید ویدئو کلیپی پخش کنید، پشت صحنه بسیار خوبی خواهند بود زیرا می‌توان به راحتی آنها را جابه‌جا کرد. یک ارائه دقیقه نودی دارید؟ نمایشگر قابل حمل خود را نصب کنید تا به شما در ارائه‌ موثرتر کمک کند و پیام بازاریابی‌تان را بهتر منتقل کند. پرده‌ نمایشگر باز‌شونده یا دیگر عناصر قابل حمل را با خود به رویدادهای خبری و رویدادهای استخدامی یا شبکه‌ای ببرید.
    سیستم‌های نمایشی ماژولار:  ساختارهایی استوار و تاثیرگذار هستند. این اقلام در لابی، اتاق جلسه یا اتاق نمایش عالی به‌نظر می‌رسند. از آنجا که نصب این اقلام کمی زمان‌بر است، یا باید جایگاهی که سیستم نمایشگر بتواند زمان بیشتری در آنجا بماند را درنظر داشته ‌باشید یا تنها بخش کوچکی از نمایشگر خود را  قرار دهید. این گزینه خوبی برای نمایشگرهای ماژولار در محیط نمایشگاهی یا خارج از آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت