دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات:

۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات حضور دارند

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات از حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات خبر داد.

۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات حضور دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، محمد حلاجیان پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم امسال این نمایشگاه بین‌المللی بودن آن بود اظهار داشت: خوشبختانه امسال توانستیم با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مناسب شاهد رشد 20 درصدی مشارکت نسبت به سال گذشته باشیم.

    وی افزود: برای نخستین بار با گذشت 10 سال از اخذ مجوزهای لازم از سازمان توسعه تجارت ایران موفق شدیم شاهد شرکت بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی سنگ نیمور محلات باشیم.

    دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌محلات تصریح کرد: از جمله شرکت‌کنندگان خارجی این نمایشگاه می‌توان به کشورهای برزیل، ایتالیا، اسپانیا، چین، هند، ترکیه و‌ افغانستان اشاره کرد و در مدت برپایی این نمایشگاه توانستیم با رایزنان چینی و ایتالیایی جلسه‌های مختلفی داشته و در نتیجه تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه در این راستا امضا کردیم.

    حلاجیان بیان کرد: یکی از برنامه‌های نمایشگاه سنگ محلات در سال گذشته برگزاری مسابقه‌ بین‌المللی داستان کوتاه، خطاطی، عکس و کاریکاتور با موضوع سنگ بود و در این راستا امسال هم در مراسم اختتامیه از منتخبان دومین مسابقه بین‌المللی فرهنگی، هنری نمایشگاه سنگ ایران تقدیر شد.

    وی ادامه داد: بیش از 240 نفر از هنرمندان چهل کشور دنیا 400 اثر هنری خود را در در این مسابقه به معرض نمایش گذاشتند که بر اساس رای مردمی پنج اثر برگزیده شد و اقدامات تشویقی دیگری برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه در نظر گرفته شد تا تاثیر بهتری بر بهبود عملکرد صنعت سنگ در کشور را شاهد باشیم.

    دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت سنگ به دنبال راه‌کار و ایده‌های نوین به منظور افزایش صادرات سنگ هستند که میزان حضور تجار و بازرگانان بین‌المللی به این خواسته آنان کمک کرد، همچنین بسیاری از فعالان صنعت سنگ با حضور در نمایشگاه سنگ ایران به کمبودها و نواقص خود در استخراج و فرآوری این صنعت پی‌برده و درصدد بروزرسانی و تجهیز سیستم کارخانه‌های خود برآمدند.

    حلاجیان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران بهترین فرصت را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داد تا در همایش‌هایی که برگزار شد افراد متخصص و صاحب نظر را ملاقات کنند و با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت