تمدید مهلت ثبت نام پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی(RINOTEX ۲۰۱۷)

عصر نمایشگاه- مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از تمدید مهلت ثبت نام پنجمین نمایشگاه و جشنواره فناوری و نوآوری ربع رشیدی (RINOTEX ۲۰۱۷) در تبریز خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی(RINOTEX ۲۰۱۷)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مناسبی از نمایشگاه صورت گرفته است و به منظور حضور حداکثری فناوران در این نمایشگاه زمان ثبت نام برای حضور و شرکت در نمایشگاه و جشنواره تا  پنجم آبان ماه سالجاری تمدید شد.

    وی با اشاره  به جزئیات ثبت نام در این رویداد فناوری گفت: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح های فناورانه در حوزه های مختلف فناوری می توانند در این رویداد ثبت نام کنند. این اشخاص در قالب سه بخش مجزا تحت عناوین ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات طرح های دانش بنیان  ثبت نام  می کنند.

    جهانگیری، تجاری سازی فناوری را از عمده ترین اهدف این نمایشگاه بر شمرد و گفت: تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی ومعرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرحها و ایده های دانش محور، معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخشهای مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، جذب سرمایه گذار( داخلی و خارجی ) برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX 2017، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  www.rinotex.ir   مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت