نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مهم‌ترین فرصت برای توسعه گردشگری است

عصر نمایشگاه- شهردار اصفهان گفت: اولویت نخست شهرداری گردشگری است، بنابراین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان یکی از مهم‌ترین نقاطی است که می تواند این هدف را محقق کند.

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مهم‌ترین فرصت برای توسعه گردشگری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از  ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، با اشاره به اهمیت ویژه نمایشگاه در دنیا، کشور و اصفهان اظهار کرد: همه جای اصفهان همچون نمایشگاه است،. به عنوان مثال میدان امام (ره) نمایشگاه هنر و معماری، چهارباغ اصفهان نمایشگاه خلاقیت ذاتی اصفهانی‌ها و سی و سه پل و پل خواجو نمایشگاهی هستند که هنر اصفهان را به منصه ظهور می‌گذارند.

    وی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه بین‌المللی بزرگ‌ترین پل بین تولیدکننده و مصرف کننده است و باید در راستای توسعه شهر و معرفی تولیدکنندگان و آشنا کردن مصرف کنندگان با تولیدات داخلی تلاش کند، بیان داشت: هر روز شاهد برپایی نمایشگاه‌های متعددی در اصفهان بودیم اما انتظار از این شرکت بیشتر از آن چیزی است که تا کنون تحقق یافته است.

    نوروزی تاکید کرد: اصفهان مظهر هنر، علاقه صنعت و غیره است؛ بنابراین شرکت نمایشگاه‌های بین المللی در اصفهان اگر با یک نگاه عمیق مورد بررسی قرار گرفته بود، علی‌رغم تلاش‌هایی که تا کنون صورت گرفته متأسفانه امروز زیرساخت‌های آن برای تحقق اهداف مناسب نیست.

    وی افزود: سال‌هاست در این مکان نمایشگاه‌های متعددی برپا می شده اما انتظار می رفت بعد از چند سال شرایط ما بهتر می شد. این در حالی است که تهران، شیراز و تبریز در این زمینه از ما جلوتر هستند.

    وی به سخنان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در سال 94 در مراسم کلنگ‌زنی محل جدید نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: دکتر ظریف امیدوار بود که این پروژه در مدت 2 سال به بهره برداری برسد اما متأسفانه در مقایسه با دیگر استان‌ها شرایط مناسب نیست؛ البته برخی موانع از جمله موانع حقوقی باعث شد این پروژه تا کنون به بهره‌برداری نرسد.

    شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد با حضور علی یارمحمدیان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان و همچنین ترمیم هیأت مدیره و سیاست‌های جدید، شاهد افتتاح پروژه بزرگ نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان باشیم.

    وی تاکید کرد: نمایشگاه بزرگ بین‌المللی اصفهان به طور قطع به عنوان مرکزی برای توسعه صادرات و تعامل با کشورها موثر خواهد بود و امیدوارم از فرصت های آن برای شهر اصفهان استفاده شود.

    نوروزی با اشاره به اولویت‌های برنامه خود گفت: اولویت نخست شهرداری گردشگری است، بنابراین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان یکی از مهم‌ترین نقاطی است که می تواند این هدف را محقق کند.

    شهردار اصفهان اضافه کرد: محل جدید نمایشگاه اصفهان فرصتی طلایی است که می‌توانیم با کمک سایر سهامداران و شهرداری و اتاق بازرگانی و هیأت مدیره از امکانات آن استفاده کنیم و امیدواریم در اولین فرصت ساختمان نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شود.

    وی ادامه داد: امیدوارم در فرصت بعدی نمایشگاه مأموریت های خود را بهتر از قبل انجام دهد و شاهد تعامل این شرکت با کشورهای دیگر در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و ... باشیم.

    نوروزی با بیان اینکه نمایشگاه تنها محل نمایش فعالیت های اقتصادی نیست تاکید کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان باید محل عرضه تولیدات فعالان اجتماعی و فرهنگی باشد.

    وی ابراز امیدواری کرد با حضور علی یارمحمدیان و هیأت مدیره و سهامداران این برنامه ها محقق شود. همچنین یارمحمدیان با توجه سابقه و تلاش خود بتواند مسیر حرکت محققیان مدیرعامل پیشین را ادامه دهد و وضعیت نمایشگاه رو به تکمیل شدن برود.

    شهردار اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه اگر یک مدیر در یک یا دو دوره فعالیت کند، آنچه را که باید عرضه خواهد کرد اما ادامه فعالیت بیش از آن به صلاح فرد و حتی دستگاه مربوطه نیست، بیان داشت: بنابریان امیدوارم با تغییرات مدیریتی نمایشگاه وضعیت آن رو به بهبودی برود.

    وی با اشاره به اینکه دِین 17 میلیاردی رقم بالایی برای نمایشگاه است تصریح کرد: توانمندی و درآمدزایی نمایشگاه علاوه بر رفع مشکلات، می تواند در رونق اقتصادی و شادابی مردم موثر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت