حضور اختصاصی کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

عصر نمایشگاه- دبیر بخش کسب وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت که امسال و در دوره یازدهم برای اولین بار بخش کسب وکارهای نوپا، یکی از بخش‌های اختصاصی نمایشگاه است.

حضور اختصاصی کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از   آنا ، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، امیر حسین اسدی با بیان این مطلب افزود: «این بخش از نمایشگاه با هدف معرفی کسب وکارهای نوپا و استارتاپ‌های دیجیتال کشور و آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان عرصه فناوری‌های دیجیتال با شیوه راه اندازی کسب وکارهای نوپا برگزار خواهد شد».
    وی با تاکید بر این که در چند سال گذشته نقش و اهمیت شرکت‌های دیجیتال در عرصه فناوری و تولید اشتغال فناورانه بیش از پیش در جامعه نمایان شده است، اظهار داشت: «در سالی که اولویت تولید و اشتغال برای تمامی ارکان جامعه ضروریت دارد، حضور اختصاصی این بخش در نمایشگاه نشانه‌ای از تغییر نگاه به جایگاه شرکت‌های نوپا در صنعت رسانه‌های دیجیتال و استارتاپ‌هاست».
    دبیر بخش کسب وکارهای نوپای یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: «این صنعت نوپا می‌تواند زمینه ساز اشتغال و تولید ثروت برای بسیاری از جوانان خلاق، توانمند و صاحب فکر این مرز و بوم در بخش‌های مختلف مثل تولید محتوای دیجیتال باشد».
    اسدی ادامه داد: «توجه به اسناد بالادستی مثل برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز و مصوبات شورای عالی فضای مجازی از ظرفیت بسیار بالای تولید رسانه‌های دیجیتال و محتوای دیجیتال خبر میدهد و کسب‌وکارهای نوپایی مثل دیجی‌کالا، اسنپ، تپ‌سی، آپارات، زودفود، ابر سلامت و تله‌طب حکایت از یک پرش بزرگ فناورانه در عرصه کسب‌وکارهای دیجیتال دارد و بخش کسب وکارهای نوپا، امیدوار است تسهیل‌کننده پرش دیگر استارتاپ‌‌ها در این عرصه بسیار بزرگ باشد».
    وی افزود: «در راستای کمک به شکل گیری زیست بوم کسب وکار دیجیتال، قسمت‌های مختلفی همچون دکتر استارتاپ، استارتاپ شو، دیوار آستارتاپ، کافه استارتاپ، استارتاپ بمان، استارتاپ بازار و کارگاه‌های عمومی برای این بخش در نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است که تلاش دارد تا عموم علاقه‌مندان را با زیست بوم کارآفرینی دیجیتال آشنا شوند و زمینه توسعه کسب‌وکارهای نوپا فراهم شود».
    اسدی خاطرنشان کرد: «برگزاری دو ماراتن تولید محتوای دیجیتال در این بخش با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، نیز از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌باشد که علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ماراتن‌های نمایشگاه می‌توانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال به نشانی http://www.saramad.ir/ مراجعه کنند».
    یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت