برگزاری ۴۷ عنوان نمایشگاه در اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سابق شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: سال گذشته در محل فعلی نمایشگاه‌های اصفهان، ۴۷ عنوان نمایشگاهی اجرا شد، همچنین در ۱۱ پاویون در خارج از کشور مشارکت داشتیم.

برگزاری ۴۷ عنوان نمایشگاه در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول محققیان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار داشت: 170 ماه قبل در همین مکان ارائه برنامه داشتم و فعالیت را آغاز کردم.

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در 14 سال مسؤولیتش، افزود: در ابتدای سال 83 سالن شیخ بهایی و در 86 سالن میرداماد ایجاد شد تا کل فضای موجود در پل شهرستان در اختیار غرفه داران و مردم قرار گیرد.

    مدیرعامل سابق شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: پس از سال‌ها کش و قوس و چالش با موانعی که بر سر راه داشتیم، سال 94 کلنگ ساختمان جدید با حضور ظریف وزیر خارجه به زمین زده شد تا آرزوی دیرینه ما محقق شود.

    وی با بیان این که مساحت نمایشگاه جدید اصفهان بیش از 40 هکتار است، اضافه کرد: مذاکرات با نیروگاه اتمی در خصوص املاک صورت گرفته و آماده انعقاد قرارداد است تا بیش از 50 هکتار به مساحت فعلی پروژه جدید نمایشگاه اصفهان افزوده شود.

    محققیان با تأکید بر این که شرکت نمایشگاه متعلق به یک گروه یا افرادی خاص نیست، عنوان کرد: طبق چشم‌اندازی که از سال 90 تدوین شد، امروز نه تنها در بین 3 نمایشگاه برتر کشور هستیم بلکه در منطقه بازارهای خود را پیدا کرده‌ایم.

    مدیرعامل سابق شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: سال گذشته در محل فعلی نمایشگاه‌های اصفهان، 47 عنوان نمایشگاهی اجرا شد، همچنین در 11 پاویون در خارج از کشور مشارکت داشتیم.

    وی با بیان این که با شرکت‌هایی از انگلستان، فرانسه و آلمان در حال انعقاد قرارداد همکاری هستیم، گفت: 8 هزار متر مربع مساحت نمایشگاهی در حال حاضر داریم و در صورتی که به ساختمان جدید برویم به 30 هزار مترمربع افزایش می‌یابد که نیاز به مدیریت دقیق دارد.

    محققیان در پایان ابراز داشت: سرمایه ثبتی از 100 میلیون تومان در سال 82 طی 10 سال به 7.5 میلیارد تومان ارتقا یافت؛ سه سال قبل قرار شد که مرداد 96 سرمایه شرکت به 35 میلیارد برسد که اگر تأمین می‌شد، ساختمان جدید کامل شده بود و امروز در آنجا صحبت می‌کردیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت