افزایش سرمایه شرکت نمایشگاه اصفهان توسط سهامداران در حال پرداخت است

عصر نمایشگاه- رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه شهرداری و اتاق بازرگانی دو سهامدار اصلی و عمده شرکت نمایشگاه های اصفهان هستند، گفت: خوشبختانه مواردی از افزایش سرمایه توسط سهام داران پرداخت شده و بخشی از پرداخت ها نیز در دست اقدام است که می تواند در توسعه نمایشگاه موثر باشد.

افزایش سرمایه شرکت نمایشگاه اصفهان توسط سهامداران در حال پرداخت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایمنا، سیدجمال الدین صمصام شریعت صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، با اشاره به اینکه آقای محققیان 14 سال در سمت مدیرعاملی شرکت نمایشگاه های اصفهان خدمت و آنچه را که باید، محقق کرد، اظهار داشت: این شخص علاوه بر این در تعامل با دستگاه های مختلف، در پیشبرد اهداف شرکت مجری مصوبه هیات مدیره بود.

    وی با اشاره به حضور یارمحمدیان در سمت جدید مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، ابراز امیدواری کرد که بتواند در سمت جدید خود موفق عمل کند.

    رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه شهرداری و اتاق بازرگانی دو سهامدار اصلی و عمده شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان هستند، افزود: سایر سهامداران، دارای سهام ریز و خرد هستند. 

    وی به پروژه بزرگ نمایشگاه بین المللی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ساختمان این پروژه در فضایی به مساحت 40 هکتار در حال ساخت است و امیدواریم با خریداری زمین های مجاور آن، مکانی در خور نمایشگاه و شهر اصفهان داشته باشیم.

    صمصام شریعت با تاکید بر اینکه طراحی و اجرای ساختمان جدید نمایشگاه به طور تخصصی پیش می رود، بیان داشت: در حال حاضر بخشی از این فضا و ساختمان اصلی آن در مرحله سفت کاری قرار دارد و باید گفت این پروژه از لحاظ معماری، طراحی و ... متناسب با شهر تاریخی اصفهان است و امیدواریم در سطح کشور جزو نمایشگاه های شاخص شناخته شود.

    وی در ادامه پیرامون افزایش سهام و سرمایه شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، گفت: خوشبختانه مواردی از افزایش سرمایه توسط سهام داران پرداخت شده و بخشی از پرداخت ها نیز در دست اقدام است که می تواند در توسعه نمایشگاه موثر باشد همچنین امیدواریم در خصوص این پروژه از دولت کمک دریافت کنیم.

    رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه ما پیرامون افزایش سرمایه شرکت نمایشگاه بدهی چندانی نداریم، افزود: در این خصوص حدود 10 میلیارد تومان وام دریافت کرده ایم که حدود 7.5 میلیارد آن توسط بانک در قالب وام پرداخت شده است و در نظر داریم از امکانات بانک شهر برای توسعه شرکت های زیر مجموعه شهرداری از جمله شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان بهره گیریم.

    وی با بیان اینکه حدود 9 میلیارد تومان نیز صورت وضعیت های تعیین شده بوده که در مجموع حدود 17 میلیارد تومان است، گفت: همچنین به اندازه همین مبلغ برای افزایش سرمایه نمایشگاه سه پلاک تفکیکی در خیابان فرایبورگ توسط شهرداری در نظر گرفته شد که شهرداری بابت افزایش سرمایه به شرکت نمایشگاه واگذار کرد.

    صمصام شریعت ادامه داد: یک پلاک از این زمین ها برای مستهلک شدن وام قرار است به بانک شهر داده شود و پلاک دیگر نیز طی صحبت با پیمانکاران قرار است بابت بدهی مستهلک و تسویه صورت حساب ها واگذار شود.

    وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه حساس شرکت نمایشگاه های بین امللی استان اصفهان، تعامل این مجموعه با شرکت های خارجی، جذب سرمایه گذار، حساب های ارزی و ریالی، قرار داد با فعالان اقتصادی، ادامه ساخت ساختمان جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان و تعیین تکلیف وضعیت فعلی نمایشگاه بسیار مورد اهمیت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت