یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال

عصر نمایشگاه- معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در مصلی تهران از ۲۰ تا ۲۶ آبان خبر داد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، حمید ضیایی پرور در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 283 شرکت کننده در سایت نمایشگاه ثبت نام کامل کرده اند، اما پیش بینی‌ها برای حضور 500 شرکت کننده شده است.

    وی افزود: 7 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برای برگزاری این دوره در نظر گرفته شده است.

    ضیایی پرور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با هفته کتاب است گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار این نمایشگاه، نمایشگاه کتابی نیز در مصلی برگزار خواهد کرد.

    معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این دوره از نمایشگاه شامل بخش‌هایی همچون تلفن همراه، نشر دیجیتال، بازی‌های رایانه ای، هنر دیجیتال، دانش دیجیتال و کارگاه‌های آموزشی است.

    وی گفت: بخش استارت آپ نخستین بار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فعال شده است.

    ضیایی پرور افزود: استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های نو مورد توجه کشور‌های جهان قرار گرفته است به گونه‌ای که در کره جنوبی وزارت استارت آپ تشکیل و در روسیه و امارات عربی متحده وزارت هوش مصنوعی ایجاد شده است.

    معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این مرکز بر اساس تفاهم نامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به امضا رسیده است، ​هفت گروه شتاب دهنده فرهنگ دیجیتال در کشور فعال می‌شوند که این گروه‌ها به منظور سرمایه گذاری و آموزش استارت آپ‌ها در نظر گرفته شده اند.

    وی افزود: این گروه‌ها در زنجان و خراسان رضوی فعال شده اند و به زودی در پنج استان دیگر نیز فعال خواهند شد و هر یک از آن‌ها 10 تا 15 استارت آپ را پشتیبانی خواهند کرد.

    ضیایی پرور اضافه کرد: در بخش کارگاه‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تاکنون 57 کارگاه تکمیل و پیش بینی برای 80 کارگاه در این نمایشگاه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت