نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات ۶۵۰ میلیارد ریال فروش محصول داشت

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات، ۶۵۰ میلیارد ریال فروش محصول در غرفه های داخلی و خارجی داشت.

نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات ۶۵۰ میلیارد ریال فروش محصول داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ، بهنام نیکفر افزود: 450 میلیارد ریال از این درآمد از حوزه مبادلات تجاری بین المللی و 200 میلیارد ریال از مبادلات تجاری داخلی عاید صنعتگران سنگ شد.
    وی ادامه داد: فروش محصولات در نمایشگاه سنگ امسال نیم ور محلات نسبت به نهمین نمایشگاه بین المللی در سال قبل 150 میلیارد ریال افزایش یافته است.
    وی اظهارکرد: تیم برگزارکننده نمایشگاه سنگ در یک سال اخیر با شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و دعوت از تجار برون مرزی موفق شدند فضای دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران را به شکل مطلوب بسازند و مناسبات تجارت بین المللی را برای این دوره از نمایشگاه رقم بزنند.
    وی ادامه داد: تجار بین المللی حاضر در دهمین نمایشگاه سنگ ایران امسال با فعالان صنعت سنگ ایران مذاکرات تجاری رو در رو داشتند که این اتفاقی مهم در بازاریابی محصولات داخلی بود.
    نیکفر افزود: بسیاری از این مذاکرات به عقد قراردادهای های تجاری و ادامه همکاری منجر شد و طبق نظرسنجی ها هم تجار بین المللی و هم فعالان صنعت سنگ ایران اعلام رضایت کردند.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران تصریح کرد:عقد تفاهم نامه‌های بین المللی با انجمن سنگ چین و بخش بازرگانی خارجی سفارت ایتالیا به منظور واردات فناوری صنعت سنگ یکی از نقاط عطف نمایشگاه سنگ امسال نیم ور محلات بود که ثمرات مثبت آن در اینده نزدیک نمود می یابد.
    نیکفر ادامه داد: افزایش صادرات سنگ از مهمترین اولویت های نمایشگاه سنگ ایران است و طبق برنامه های مشخص برآورد می شود میزان فروش و درآمد صنعتگران در سال های آینده افزایش یابد.
    وی تصریح کرد: بسیاری از فعالان صنعت سنگ داخلی که در نمایشگاه حضور داشتند توانستند سنگ کوپ و دستگاه های مورد نظر خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.
    نیکفر گفت: تلاش می شود این نمایشگاه به مهمترین مرکز تجاری سنگ ایران تبدیل شود و هر سال فعالان صنعت سنگ ایران بتوانند در آن فروش های بالا داشته باشند.
    دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ساختمانی از 25 تا 28 مهر ماه جاری در 10 کیلومتری جاده محلات به شهر نیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برپا شد.
    در این نمایشگاه تولیدات متنوع صنعت سنگ ایران در فضایی به مساحت 90 هزار متر مربع، شامل 20 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 70 هزار متر مربع، فضای باز عرضه شد.
    در 350 غرفه این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه سنگ های معدنی و تزئینی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگ بری، معدن و ماشین آلات تخصصی و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته شد.
    500 شرکت داخلی و خارجی و 350 تجار خارجی و میهمان های خارجی از 18 کشور در نمایشگاه بین المللی محلات حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت