گشایش بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا در تهران

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران با حضور رضا رحمانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت.

گشایش بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما ؛ در این نمایشگاه در نوع خود بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می شود، صد ها شرکت داخلی و خارجی ماشین آلات و دستگاه های غول پیکر، تجهیزات و نوین ترین تولیدات خود را به نمایش عموم گذاشتند.
    محصولات ارائه شده در نمایشگاه بین المللی تهران چنان گسترده است که نوید تحولی بزرگ در صنعت و اقتصاد کشور را می دهد چرا که در آن بیش از 600 شرکت بزرگ و نامدار صنعت تاسیسات از ایران و 26 کشور جهان حضور و مشارکت دارند.
    این نمایشگاه امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اتاق بازرگانی ایران و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
    در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران؛ بیش از 400 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی از ایتالیا، چین، صربستان، کره جنوبی، آلمان، تایوان، ترکیه، تایلند، سوئد، فنلاند، دانمارک، ایرلند، سوئیس، کویت، ژاپن، انگلستان،آمریکا، هند، روسیه، نروژ،امارات،اسپانیا،هلند،یونان، بلژیک و لهستان حضور دارند.
    این نمایشگاه شامل پنج بخش است :
    1- تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه شامل چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل
    2- تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ، مشعل، مشعل،رادیاتور و ...
    3- تولید کنندگان تجهیزات تأسیسات شامل شیرآلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فیلتر رسوب زداها و شیرهای برقی
    4- تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و BMS
    5 - تجهیزات جانبی و خدمات شامل عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو.
    قرار است درمدت زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.
    در حاشیه این نمایشگاه که در 55 هزار مترمربع برپا شده است، چند همایش و نشست علمی آموزشی با همکاری تشکل های صنعت تاسیسات و با حضور استادان دانشگاه ها و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها برگزار خواهد شد.
    آشنائی با جدیدترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصان ، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش سیستم های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات ؛ مهم ترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.
    صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالان ، سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی دارد.
    صادرات به کشورهای همسایه و در مواردی صادرات به دیگر نقاط جهان از جمله اروپا نشان دهنده توان بالای تولیدی این صنعت در ایران است.
    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از امروز تا 6 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت