تهیه کردن لیستی از وسایل حاشیه‌ای

عصر نمایشگاه- خانم Anita Mitzel در جلسه‌ Automation Alley Trainin سخنرانی کرده است. وی در خلال این جلسه موضوعاتی را به میان آورده است که دانستن و عمیق متوجه شدن آن‌ها بسیار مفید خواهد بود. سخنرانی ایشان در این جلسه، حول موضوع «تهیه کردن لیستی از وسایل حاشیه‌ای» می‌گذشت.

تهیه کردن لیستی از وسایل حاشیه‌ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، آن‌ها به عضو اصلی و همیشگی تبدیل‌شده‌اند؛ منظورم جدول‌هایی است که هر برگزارکننده‌ی نمایشگاه یکی از آن‌ها را دارد. این فهرست‌ها مملو از انواع مارک‌های تبلیغاتی هستند که طراحی‌شده‌اند تا مطمئن شویم مردم جزئی از خریداران شرکت خواهند بود. خودکارها، دفترچه‌های یادداشت، موس پدها و بطری‌های آب، همه‌ی این وسیله‌های درخشان رنگی، همراه و همیار برند شرکت شما هستند. بسته به‌اندازه‌ و محدوده‌ی رویداد نمایشگاه، بودجه‌ی موارد حاشیه‌ای کمپانی شما ممکن است از چند صد دلار تا چند هزار دلار، متغیر باشد.
    اما همین وسایل حاشیه‌ای، مخاطبان و بازدیدکننده‌های خاصی را به خود جلب می‌کنند؛ به همین دلیل تنوع در انتخاب محصولات است که نشان می‌دهد، کسب‌وکار شما تا چه حد از نوآوری برای برقراری ارتباط و جستجوی مشتری‌های جدید استفاده می‌کند. در عوض، افراد زیادی هستند که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و میان غرفه‌ها راه می‌روند تا کیسه‌های پارچه‌ای خود را مملو از هدایایی مجانی از قبیل موس پد، بطری آب، ماژیک هایلایت و منگنه‌های کوچک کنند.
    حتی اگر لیست هدایای تبلیغاتی غرفه خود نمایشگاهی خود را طوری تنظیم کنید تا کمتر با این‌چنین بازدیدکننده‌ها مواجه شوید، بازهم دلایل محکمی وجود دارند که با کم کردن این هدایای تبلیغاتی، میزان قابل‌توجهی از بازدیدکننده را از دست خواهید داد. در چنین محیط کاری شلوغی، دادن محصولات تبلیغاتی به‌آرامی منگنه‌های کوچکی که پخش می‌شوند، پیش نمی‌رود؛ و شاید بهتر باشد در کنار این محصولات، شماره‌ تماس‌های ارتباطی با شرکت هم برای بازدیدکنندگانی که علاقه‌مند به اطلاع بیشتر و دریافت خدمات یا محصولات هستند، وجود داشته باشند. در این میان حقیقت تلخی نیز وجود دارد؛ کیسه‌های خیریه و جعبه‌های بازیافت زیادی هستند که از بطری‌ آب تبلیغاتی شما پرشده‌اند، چراکه بازدیدکننده‌های زیادی پس از یک مدت کوتاه از هدایای دریافت کرده، خسته شده و آن‌ها را دور می‌اندازند.
    Anita پیشنهاد می‌کند که در عوض این هدیه‌های تبلیغاتی یک نوع بازی قدیمی را در غرفه خود راه‌اندازی کنید؛ و بودجه‌ای برای برنده‌ها در نظر بگیرید که جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشند. به بازدیدکننده‌ها اجازه بدهید که باروحیه‌ای مملو از انرژی وارد غرفه‌ی شما شده و با دستانی پر از هدایا خارج شوند. از طرفی این به شما اطلاعات مفیدی در مورد نحوه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری مشتری‌ها می‌دهد که باعث می‌‌شوند بهتر و عاقلانه‌تر تصمیم بگیرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت