حضور شرکت سحر در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و مصرفی قطر

عصر نمایشگاه- شرکت صنایع غذایی سحر بار دیگر در بازارهای جهانی، در نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد غذایی و مصرفی دوحه - قطر حضور پیدا کرد . هر ساله این نمایشگاه از سراسر دنیا مورد توجه متخصصین صنعت غذایی قرار گرفته و غرفه داران بسیاری تکنولوژی های جدید خود را به نمایش می گذارند که تبدیل به مرکزی برای گردهمایی بزرگان صنعت مواد غذایی در جهان شده است.

حضور شرکت سحر در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و مصرفی قطر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  همدان پرس؛ شرکت صنایع غذایی سحر بار دیگر با هدف معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در بازارهای جهانی، در نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد غذایی و مصرفی دوحه - قطر حضور پیدا کرد.

    مدیرعامل شرکت سحر همدان با اعلام این رویداد اظهار داشت: با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین بمنظور معرفی توان تولید و صادرات کشور حضور در نمایشگاههای بین اللمللی را ضرورت بخشید.

    مسعود توتونچیان با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد غذایی و مصرفی دوحه - قطر، اظهار داشت: هر ساله این نمایشگاه از سراسر دنیا مورد توجه متخصصین صنعت غذایی قرار گرفته و غرفه داران بسیاری تکنولوژی های جدید خود را به نمایش می گذارند که تبدیل به مرکزی برای گردهمایی بزرگان صنعت مواد غذایی در جهان شده است.

    توتونچیان گفت: شرکت صنایع غذایی سحر نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور داشته و با معرفی تازه ترین محصولات خود در گروه های مختلف غذایی و بسته بندی، رایزنی با نمایندگان تجاری حاضر در نمایشگاه و میزبانی از بازدید کنندگان، نهایت اهتمام و تلاش خود را به منظور دستیابی به اهداف خود که همانا ارتقای سطح کیفی و جلب رضایت مصرف کنندگان می باشد به کار بسته است.

    وی افزود: امیدواریم در آینده با توسعه و تنوع محصولات تولیدی و بسته بندی خود و دریافت بازخوردهای سازنده از جانب مصرف کنندگان محترم بیش از پیش به اهداف خود دست پیدا کنیم.

    وی با اشاره به  اهداف شرکت سحر در برپایی و حضور در نمایشگاه قطر عنوان کرد: معرفی بسته بندی و محصولات جدید، توسعه و تحکیم برند سحر، حضور و تثبیت جایگاه در بازارهای جهانی و صادراتی، تولید محصولات با فرهنگ مصرف و ذائقه بازار هدف از جمله اهداف حضور شرکت سحر در نمایشگاه های بین المللی است.

    مدیرعامل شرکت سحر حضور در کنار رقبا و انجام مذاکرات حضوری با طرفهای تجاری را بسیار مهم دانست و افزود: معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی و ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صادرات غیر نفتی با حضور در نمایشگاههای بین المللی میسر می شود.

    سبحانی سفیر ایران در قطر، دکتر مودودی معاونت سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانى قطر نخستین مهمانانی بودند که از غرفه سحر بازدید کردند.

    نمایشگاه بین المللی تخصصی موادغذایی و مصرفی دوحه - قطر از تاریخ  26 تا 29 اکتبر مقارن با 4 الی 7 آبان ماه 96  برقرار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت