تکمیل پروژه نمایشگاه اصفهان با بودجه ۶۰ میلیاردی

عصر نمایشگاه- با استعفای رسول محققیان از مدیرعاملی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، علی یارمحمدیان به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد. وی امروز در غرفه صمت حاضر و به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

تکمیل پروژه نمایشگاه اصفهان با بودجه ۶۰ میلیاردی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش، علی یارمحمدیان، مدیرعامل تازه منصوب شده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با حضور در غرفه صمت درباره آینده این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ظرفیت‌های فوق‌العاده زیادی دارد و این از جاذبه‌های بسیار خوبی که در استان وجود دارد، ناشی می‌شود. جاذبه‌های گردشگری اصفهان و همچنین ظرفیت این استان به‌عنوان یک شاهراه‌ ارتباطی در کشور شناخته می‌شود. در ضمن اصفهان یک شهر صنعتی مهم در کشور به شمار می‌آید که خود نمایش‌دهنده ظرفیت‌های این استان است.

    وی در ادامه با تاکید بر تلاش‌های انجام شده برای افزایش قدرت این شرکت نمایشگاهی افزود: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در آینده می‌تواند به‌عنوان یک نمایشگاه قدرتمند و برتر در ایران و منطقه مطرح باشد. اکنون ضعف‌هایی وجود دارد، اما به مرور زمان برطرف خواهد شد؛ برای مثال در حال حاضر یک محل استاندارد برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی نداریم به همین سبب نمایشگاه اصفهان در حال تکمیل کردن پروژه‌ای است تا از یک سایت استاندارد تا سال 97 یا 98 بهره‌برداری کند و با قدرت بیشتری در برگزاری رویدادهای جهانی وارد شود.

    او ادامه داد: با کامل شدن بخش سخت‌افزاری برگزاری نمایشگاه می‌توان ظرفیت‌های استان اصفهان را بیش از پیش به رخ جهان کشید و رویدادهایی با نشان(برند) جهانی را برگزار کرد. چشم‌انداز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزاری رویدادی با نشان(برند) منطقه‌ای است که می‌تواند از مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در سطح وسیعی پذیرایی کند. اکنون مشکلاتی در بحث سخت‌افزاری نمایشگاه اصفهان وجود دارد، اما از نظر نرم‌افزاری شرکت نمایشگاه‌های اصفهان یکی از بهترین سایت‌های ایران را دارد.

    یارمحمدیان در پایان به روند ساخت پروژه نمایشگاهی اصفهان اشاره و بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان دو سهامدار اصلی دارد؛ شهرداری اصفهان 62 درصد و اتاق بازرگانی استان حدود 32 درصد از سهام را در اختیار دارند. چنانچه سهامداران افزایش سرمایه‌ای که پیش‌بینی شده را به شرکت بدهند می‌توانیم هرچه زودتر این پروژه را به پایان برسانیم. در حال حاضر حدود 30 درصد این پروژه پیشرفت داشته و نیازمند 50 تا 60 میلیارد تومان سرمایه دیگر برای ساخت 70 درصد باقیمانده از این پروژه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت