نمایشگاه کتاب یکی از راه‌های رصد مشکلات واقعی جامعه و تدوین نقشه راه برای حل آنهاست

عصر نمایشگاه- عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی اثرگذاری همچون نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: نمایشگاه کتاب و مطبوعات یکی از راه‌ها برای رصد مشکلات واقعی جامعه و تدوین نقشه راه برای حل آنهاست.

نمایشگاه کتاب یکی از راه‌های رصد مشکلات واقعی جامعه و تدوین نقشه راه برای حل آنهاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، "عبدالله تقی‌پور" در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی افزود: یکی از مشکلات گریبانگیر جوامع مسائل اجتماعی است که در مقوله‌های فرهنگی به اندازه کافی به آن پرداخت نشده است.

    تقی‌پور ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری از جنگ نرم صحبت می‌کنند باید تامل کنیم که ما تا چه اندازه توانسته‌ایم از راهکارهای صحیح و عملی برای مقابله با این تهاجم بهره گیریم.

    وی گفت: ترویج فرهنگ متعالی و تقویت آن یکی از ارههای مقابله با تهاجم فرهنگی است و نمایشگاه کتاب یکی از این راههای شاخص مقابله محسوب می‌شود.

    عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی و قانونی ما در شورای شهر ، شناخت و بررسی نارسایی‌های موجود فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی است؛ در این حوزه تلاش می‌کنیم تا در کمیسیون‌های تخصصی برنامه‌هایی داشته باشیم که بعد از چهار سال بتوانیم بگوییم حداقل در این حوزه‌ها این کارها را انجام دادیم و نمودش را در جامعه نشان دهیم.

    تقی‌پور با اشاره به سطح کیفی قابل توجه نمایشگاه کتاب و مطبوعات گفت: خروجی نمایشگاه قطعا در بهبود شرایط فرهنگی و هنری ما تاثیر دارد. به خصوص با توجه به اینکه استقبال جوانان بسیار خوب بوده است. استقبال پرشور جوان‌ها و به خصوص خانواده‌ها از نمایشگاه موید این است که جامعه به کتاب و مطالعه نیاز دارد.

    گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از دوم تا هفتم آبان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت