نمایشگاه نیجریه بهترین فرصت جهت برقراری مبادلات تجاری

عصر نمایشگاه- اسلام فتح اله پور مدیر پروژه سازماندهی و برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF ۲۰۱۷): نمایشگاه نیجریه بهترین فرصت جهت برقراری مبادلات تجاری با قاره سیاه است.

نمایشگاه نیجریه بهترین فرصت جهت برقراری مبادلات تجاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر نمایشگاه»، اسلام فتح اله پور مدیر پروژه سازماندهی پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) از برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی نیجریه در بزرگترین مرکز تجاری نیجریه، لاگوس خبر داد و گفت: این رویداد فرصت بسیار مناسب در اختیار شرکت ها و فعالان حوزه های مختلف قرار می دهد تا ضمن ارائه تولیدات، خدمات و توانمندی های صادراتی خود، در ملاقات های رودررو با خریداران و مشتریان بالقوه  و مسئولین اقتصادی بهره لازم را برده و زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را فراهم آورند.
    فتح اله پور ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به همین جهت برگزاری « نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) در تقویم نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا قرار گرفته و ج.ا.ایران نیز در چارچوب سازماندهی پاویون رسمی در آن مشارکت می نماید.
    این فعال صنعت نمایشگاهی خاطر نشان کرد: نمایشگاه بین المللی لاگوس- نیجریه تمامی گروه های کالایی را شامل می شود ولی تاکید ما بر حضور شایسته گروه های کالایی مواد غذایی، معدن، سیستم های مخابراتی، محصولات پتروشیمی، صنعت برق و محصولات چرمی تمرکز یافته و مشارکت کنندگان ایرانی هم در این گروه های کالایی ثبت نام شده اند.
    شایان ذکر است: نمایشگاه بین المللی تجاری و صنعتی لاگوس از تاریخ 3 لغایت 12 نوامبر 2017 برابر با 12 لغایت 21 آبان ماه سال 1396 در شهر لاگوس کشور نیجریه و با شعار " ارتقا صنعت در جهت بهبود اقتصادی و رشد پایدار" برگزار خواهد شد.
    علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت در این نمایشگاه می توانند با شماره های 21912309-22662824 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا www.iranfair.com در جریان اطلاعات و قوانین مشارکت در این نمایشگاه قرار گیرند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت