هفتمین همایش و نمایشگاه دوسالانه خودروهای های گازسوز آسیا و اقیانوسیه

عصر نمایشگاه- هفتمین همایش و نمایشگاه دوسالانه خودروهای گازسوز آسیا و ‌اقیانوسیه آنگوا امروز (سه شنبه) در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۱ آبان دایر خواهد بود.

هفتمین همایش و نمایشگاه دوسالانه خودروهای های گازسوز آسیا و اقیانوسیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایران اکونومیست؛ در این همایش که برای نخستین بار در ایران برگزار می شود، شماری از متخصصان و صاحبنظران داخلی و خارجی در حوزه سوخت های جایگزین حضور دارند.
    انجمن آسیا اقیانوسیه خودروهای گازسوز (ANGVA) در سال 2002 تاسیس شد و انجمنی فعال در این صنعت در منطقه بشمار می‌رود.
    این انجمن با هدف برطرف کردن نیازهای تخصصی بهره‌برداران، سازندگان خودرو، تأمین‌کنندگان کارخانجات، تأمین کنندگان گاز طبیعی، سازندگان قطعات و تجهیزات، تأمین‌کنندگان تجهیزات سوخت‌گیری، مشاوران، نمایندگان دول و انجمن‌ها و دیگر افراد درگیر در صنعت خودروهای گازسوز تشکیل شده و این امر را از خلال ترویج مصرف گاز طبیعی به مثابه سوخت اصلی حمل و نقل، ایجاد استانداردها و خطوط راهبردی و ارتقاء آموزش به انجام می‌رساند.
    فعالیت انجمن آنگوا (ANGVA) از سوی نظارت راهبردی هیات مدیره کنترل و با هیات دبیران اجرایی می‌شود.
    اولین انتخابات هیات مدیره، اکتبر 2003 در مانیلا فیلیپین برگزار شد.
    دبیرخانه دائمی آن در مالزی است. آنگوا اطلاعاتی را در زمینه NGV، برای اعضا فراهم کرده و آنها را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و ارتقای صنعت NGV در کشورشان یاری می‌کند. علاوه بر این، انگوا توان خود را به توسعه صنعت با بالاترین سطح تکنولوژی و استانداردهایی ایمن در همه نقاط آسیا و اقیانوسیه تخصیص داده است.
    آنگوا ( ANGVA) راهبری ارتباطات NGV را برعهده دارد و این امر با هدف ارتقای فعالیت ها و سیاست هایی است که فرصت های اقتصادی را افزایش می‌دهد.
    در سال 2013، انگوا دیدگاه جدیدی اتخاذ کرد؛ «هدایت و ارتقاء صنعت NGV آسیا اقیانوسیه به سوی توسعه پایدار» که از طریق مستقر ساختن، ایجاد سازماندهی، نظارت و راهبریِ توسعه، برای یک بازار امن، پایدار و پررونق برای گاز طبیعی - به مثابه سوختی برای حمل و نقل که سبز، اقتصادی و ایمن است در تمام منطقه حاصل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت