ایران کان‌مین ۲۰۱۷ برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه ایران کان‌مین با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران، از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایران کان‌مین ۲۰۱۷ برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از عصرمس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان و صنایع وابسته معروف به «ایران کان‌مین» توسط خانه معدن ایران، 13 تا 16 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

    ایران کان‌مین 2017 با حضور «محمد شریعتمداری»، وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به‌کار خواهد کرد و شرکت ملی صنایع مس ایران در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

    «محمدرضا بهرامن»، رئیس خانه معدن ایران در زمینه ایران کان‌مین گفت: «خانه معدن ایران به‌عنوان فراگیرترین تشکل صنفی حوزه معدن کشور همواره دغدغه انتقال نظرات فعالان واقعی این بخش را به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان داشته است. این مجموعه اقدام به مطالعه همه‌جانبه نیازها و چالش‌های دست‌اندرکاران و نیز ارزیابی فرصت‌های پیشِ رو کرد. تقویت بیش از پیش نمایشگاه ایران کان‌مین با افزایش حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی در کنار افزایش بازدیدکنندگان از جمله دستاوردهای این مجموعه است.»

    او ادامه داد: «خانه معدن با نگاه به آینده در نظر دارد از بستر نمایشگاه ایران کان‌مین به عنوان بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین رویداد نمایشگاهی معدن ایران به سود ذی‌نفعان واقعی آن یعنی مردم، بخش خصوصی و دولت بهره‌مند شود. بنابراین خانه معدن امسال اقدام به ایجاد فضایی مناسب با ظرفیت بیش از 150 نفر در سالن 11 نمایشگاه کرده است که افتتاحیه این رویداد مهم، در روز اول، توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در این مکان برگزار خواهد شد.»

    در روزهای دوم و و سوم این رویداد نیز چهار پنل تحت عنوان «نشست‌های تخصصی با رویکرد چشم‌انداز معدن و صنایع معدنی در دولت دوازدهم» برگزار خواهد شد که به قرار زیر است:

    1- معادن، منابع طبیعی و محیط‌زیست به ریاست دکتر عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست و دکتر جعفر سرقینی، معاون محترم معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت

    2- استراتژی معدن و چالش‌های ساختاری اجرایی آن به ریاست دکتر مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو

    3- سرمایه‌گذاری، تأمین مالی و استانداردسازی بر پایه اقتصاد معدنی به ریاست مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن تهران

    4- استراتژی زنجیره فولاد در افق ایران 1404 به ریاست بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت