برگزاری نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب استان فارس

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب به همراه نخستین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه¬های بین المللی استان فارس برگزار می گردد.

برگزاری نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب استان فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، معاون اجرایی شرکت نمایشگاه¬های بین المللی فارس با اعلام این خبر گفت: این دو نمایشگاه همزمان با هم در سالن های حافظ و سرو در مساحتی بالغ بر 9000 مترمربع به مدت چهار روز میزبان متخصصان ، فعالان و علاقمندان می باشد.
    مهندس نیما خسروی با بیان اینکه آشنایی فعالان صنعت چوب کشور با جدیدترین دستاوردها، ماشین آلات و ابزارآلات این صنعت و تبادل اطلاعات و تجربیات تولیدکنندگان با یکدیگر و کمک به ارتقاء کیفیت و کمیت تولیدات داخلی و همچنین ایجاد رقابتی سالم از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است گفت: تولیدکنندگان و فعالان صنعت چوب کشور از استان های فارس ، تهران، آذربایجان شرقی ، مازندران ، اصفهان و مرکزی و نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، کره، ایتالیا، چین و ترکیه در سالن حافظ به مساحت 6000 مترمربع و در قالب 45 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.
    وی همچنین در خصوص برگزاری اولین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته تشریح کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان و با هدف فرصت سازی برای فعالان عرصه محصولات قهوه و تولیدات و خدمات وابسته به آن و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در صنعت قهوه کشور و شناسایی ظرفیت های داخلی این صنعت برگزار می گردد.
    وی افزود:21 شرکت از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولاتی خارجی در سالن سرو به مساحت 2000 مترمربع در قالب 60 غرفه به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزه قهوه از جمله ماشین های قهوه ساز و وابسته به محصول قهوه، انواع قهوه و مشتقات آن، انواع بسته بندی ها و پذیرایی با قهوه و ...          می پردازند.
    خسروی اعلام کرد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در سالن بهار چندین کارگاه آموزشی و مسابقه با موضوعات متنوعی از جمله کارگاه سرویس و نگهداری اسپرسو ماشین، کارگاه مهارتها و استاندارد کاپینگ، کارگاه باریستای خانگی و مسابقه آزاد لته آرت و مسابقه دم آوری برگزار می گردد.
    تمامی علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا جمعه مورخ 12 آبان 1396 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه¬های بین المللی فارس مراجعه بفرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت