نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس مناسب برای تعاملات تجاری – اقتصادی

عصر نمایشگاه- اسلام فتح اله پور مدیر پروژه سازماندهی و برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF ۲۰۱۷) گفت: نمایشگاه نیجریه بهترین فرصت جهت برقراری مبادلات تجاری است.

نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس مناسب برای تعاملات تجاری – اقتصادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، اسلام فتح اله پور مدیر پروژه سازماندهی و برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) در خصوص ویژگی های بارز منطقه ای لاگوس اذعان داشت: این نمایشگاه در شهر تجاری و اقتصادی لاگوس در کشور نیجریه که از شهرهای جنوب غربی این کشور و شهری بندری است، برگزار می شود و به لحاظ شرایطی که این منطقه داراست و مرز آبی که دارد، بستر بسیار مناسبی جهت مبادلات تجاری را ایجاد کرده است.
    وی با اشاره به انجام بیشترین مذاکرات تجاری نیجریه در شهر لاگوس، یادآور شد: لاگوس پایتخت سابق نیجریه است، این شهر دومین سرعت رشد را در میان شهرهای قاره آفریقا دارد و قطب اقتصادی نیجریه محسوب می شود. جمعیت منطقه شهری آن بالغ بر 21 میلیون نفر است، لاگوس پرجمعیت‌ترین شهر نیجریه و قاره آفریقا است.
    مدیر پروژه مشارکت در نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس در خصوص شرایط ویژه نیجریه به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای آفریقایی افزود: جمعیت این کشور بیش از 180 میلیون نفر و پرجمعیت‌ترین کشور قاره آفریقا محسوب می شود که این مهم باعث انگیزه حضور تجار و فعالان اقتصادی از سراسر دنیا و نیز مشارکت در این نمایشگاه می شود.
    وی ادامه داد: نیجریه همچنین از نظر منابع نفتی دهمین کشور، در میان صادرکنندگان نفت هشتمین کشور و بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا است.
    فتح اله پور با اشاره به برگزاری موفق پنجاهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی الجزیره-الجزایر در اردیبهشت ماه سال جاری، خاطر نشان ساخت: با توجه به نتایج مطلوب کسب شده از این نمایشگاه و تعاملات تجاری پر بار میان مشارکت کنندگان داخلی و مشارکت کنندگان بین المللی انتظار می رود نمایشگاه لاگوس نیز با توجه به وجود بستر مناسب جغرافیایی و جایگاه مطلوب منطقه ای کشور نیجریه، زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را برای مشارکت کنندگان فراهم سازد .
    شایان ذکر است: نمایشگاه بین المللی تجاری و صنعتی لاگوس از تاریخ 3 لغایت 12 نوامبر 2017 برابر با 12 لغایت 21 آبان ماه سال 1396 در شهر لاگوس کشور نیجریه و با شعار " ارتقا صنعت در جهت بهبود اقتصادی و رشد پایدار" برگزار خواهد شد.
    علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت در این نمایشگاه می توانند با شماره های 21912309-22662824 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا www.iranfair.com در جریان اطلاعات و قوانین مشارکت در این نمایشگاه قرار گیرند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت