مشارکت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه نیجریه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF ۲۰۱۷) با شعار " ارتقا صنعت در جهت بهبود اقتصادی و رشد پایدار" برگزار می گردد.

مشارکت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه نیجریه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) در بزرگترین مرکز تجاری نیجریه، لاگوس برگزار خواهد شد.

    بنا بر این گزارش :این رویداد فرصت بسیار مناسب در اختیار شرکت ها و فعالان حوزه های مختلف قرار می دهد تا ضمن ارائه تولیدات، خدمات و توانمندی های صادراتی خود، در ملاقات های رودررو با خریداران و مشتریان بالقوه و مسئولین اقتصادی بهره لازم را برده و زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را فراهم آورند.
    به همین جهت برگزاری « نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) » در تقویم نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا قرار گرفته و ج.ا.ایران نیز در چارچوب سازماندهی پاویون رسمی در آن مشارکت می نماید.
    این گزارش حاکی است: نمایشگاه بین المللی لاگوس- نیجریه تمامی گروه های کالایی را شامل می شود ولی تاکید بر حضور شایسته گروه های کالایی مواد غذایی، معدن، سیستم های مخابراتی، محصولات پتروشیمی، صنعت برق و محصولات چرمی تمرکز یافته و مشارکت کنندگان ایرانی هم در این گروه های کالایی مشارکت خواهند داشت.
    این نمایشگاه در شهر تجاری و اقتصادی لاگوس در کشور نیجریه که از شهرهای جنوب غربی این کشور و شهری بندری است، برگزار می شود و به لحاظ شرایط منطقه و مرز آبی ، بستر بسیار مناسبی جهت مبادلات تجاری ایجاد نموده.
    قابل ذکر است : نیجریه از نظر منابع نفتی دهمین کشور، در میان صادرکنندگان نفت هشتمین کشور و بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا است وانتظار می رود نمایشگاه لاگوس با توجه به وجود بستر مناسب جغرافیایی و جایگاه مطلوب منطقه ای کشور نیجریه، زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را برای مشارکت کنندگان فراهم سازد
    شایان ذکر است: نمایشگاه بین المللی تجاری و صنعتی لاگوس از تاریخ 3 لغایت 12 نوامبر 2017 برابر با 12 لغایت 21 آبان ماه سال 1396 در شهر لاگوس کشور نیجریه و با شعار " ارتقا صنعت در جهت بهبود اقتصادی و رشد پایدار" برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت