سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران ۱ و ۲ آذرماه سال‌جاری با هدف معرفی تکنولوژی و فن آوری‌های جدید همچنین ارتباط مستقیم بین مدیران آزمایشگاه‌ها ومتخصصین صنعت نفت با تولید کنندگان و وارد کننده گان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از دانا ؛  دبیرخانه سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری در تاریخ 1 و 2 آذرماه 1396  در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار برگزار می‌شود.
    تا کنون بیش از 400 نفر از روسای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی جهت حضور در همایش به دبیرخانه مراجعه کرده اند همچنین تعداد زیادی از شرکت های تامین کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی فعال در بخش نمایشگاه حضور یافته اند لازم به ذکر است در کنار همایش و نمایشگاه کارگاه های تخصصی جهت ارتقاء سطح علمی افراد و با ارائه مدرک بین المللی به کلیه شرکت کنندگان تعلق میگیرد     
    این همایش به طور سالانه با حضور شرکت های وارد کننده ،تولید کننده و دانش بنیان، پارک های علم و فناوری استان ها و مراکز رشد با حضور مدیران ازمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار م‌ شود.
    در دوره قبلی این گردهمایی عظیم بیش از 300 شرکت از واحد های دولتی و خصوصی در بخش همایش و نمایشگاه حضور داشته اند و هدف از برگزاری این همایش ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران آزمایشگاه‌ها ومتخصصین صنعت نفت با تولید کنندگان و وارد کننده گان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای حل معضلات صنعت نفت توسط شرکت های حضور یافته است.
    همچنین از دیگر اهداف شرکت در این گردهمایی عظیم معرفی تکنولوژی، فن آوری، تجهیزات و جذب مشتریان جدید و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های توزیع و ارتباط با آنها است. اخذ سفارشات جدید در معرفی محصولات بهتر و ارائه خدمات بهتر از دیگر اهداف حضور در همایش به شمار می‌رود.
    برخی مزایای این همایش شامل معرفی آخرین محصولات تولیدی به خریداران، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی- تولیدی و تجاری، شناخت رقیبان و ایجاد رقابت سالم همچنین سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی است.
    گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولید کننده همگون و نمایش تجهیزات غیرقابل حمل به صورت ارائه محصول از دیگر مزایای این همایش به شمار می‌رود.
    سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران با حضور روسای سازمان ملی استاندارد ایران،  مشاور محترم وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران،معون نظارت بر تولید گاز شرکت ملی نفت ایران و با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره و روسای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی ایران برگزار می شود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت