دعوت از تولیدکنندگان صنایع‌غذایی ایران برای حضور در آنگافودتک ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و ماشین‌آلات تولید مواد غذایی و آشامیدنی آلمان (آنوگا فود تک) ۲۹ اسفند امسال در کلن فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دعوت از تولیدکنندگان صنایع‌غذایی ایران برای حضور در آنگافودتک ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایسنا، ماتیاس اشلوتر، مدیرعامل نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات موادغذایی کلن آلمان، گفت: این نمایشگاه که توسط شرکت نمایشگاه‌های کلن برگزار می‌شود، میزبان همه صنایع فعال در زمینه تولید محصولات غذایی و نوشیدنی است.

    ماتیاس اشلوتر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بازار ایسنا به معرفی این نمایشگاه پرداخت و گفت: در شرایط فعلی تمام نشانه‌ها حاکی از این است که نمایشگاه آنگافودتک 2018 رشد خوبی را نسب به دوره قبل تجربه می‌کند. پیش‌بینی می‌کنیم هم از نظر تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و هم از نظر تعداد افراد بازدیدکننده افزایش چشمگیری نسبت به دوره‌های قبل داشته باشیم.

    اشلوتر در ادامه به معرفی نمایشگاه‌های کلن پرداخت و گفت: هر ساله شرکت نمایشگاه‌های کلن حدود 80 نمایشگاه تجاری و رخداد بین‌المللی در شهر کلن برگزار می‌کند. شرکت نمایشگاه‌های کلن همچنین غرفه‌های صنایع آلمانی در نمایشگاه‌های سراسر دنیا را نیز مدیریت می‌کند. نمایشگاه کلن، با 284 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 100 هزار مترمربع فضای باز با قابلیت برگزاری نمایشگاه، ششمین نمایشگاه بزرگ جهان است. یکی از توانمندی‌های شاخص نمایشگاه‌های کلن، برگزاری رویدادهای تجاری در حوزه صنایع‌غذایی است.

    وی افزود: شرکت نمایشگاه‌های کلن فقط در شهر کلن آلمان اقدام به برگزاری نمایشگاه نکرده و تاکنون در کشورهایی مثل برزیل، هند، ایتالیا، کلمبیا، تایلند و آمریکا نیز نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا کرده است. همه این رویدادهای تجاری یک نقطه مشترک دارند و آن تاکید و تمرکز بر گفت‌وگوهای B2B است. از این رو ما با تجار سرشناس سراسر دنیا ارتباط داریم و در نمایشگاه‌های خودمان آنها را با یکدیگر آشنا می‌کنیم و بین آنها ارتباط برقرار می‌کنیم.

    اشلوتر در تشریح آنگافودتک گفت: از لحاظ محتوا، نمایشگاه آنگافودتک، بر کل زنجیره تولید موادغذایی متمرکز است؛ از تامین مواداولیه تا بسته‌بندی. مزیت این نمایشگاه، جامع‌بودن آن است و تمام فرآیندها را شامل می‌شود. نمایشگاه آنگافوت‌تک تاکید مهمی بر مقوله‌های سودآوری، پایداری و رقابت‌پذیری دارد. این موضوع‌ها، نکته‌های مهمی هستند که برای همه شرکت‌ها در هرکجای دنیا دارای اهمیت ویژه هستند. در حاشیه این نمایشگاه، سخنرانی‌های و تورهای تخصصی، همایش‌های کاربردی و همچنین جلسات B2B متنوعی برگزار می‌شود.

    این فعال صنعت نمایشگاهی آلمان افزود: موضوع اصلی نمایشگاه سال 2018 بهره‌برداری بهینه از منابع است. در نمایشگاه پیش‌رو، بازدیدکنندگان، فرامی‌گیرند که چگونه انرژی و آب کمتری مصرف کنند و میزان هدر رفت مواداولیه را در فرآیند تولید کاهش دهند. در نتیجه چنین اقدامی، آنها به صورت مستقیم قدرت رقابتی خود را در بازار بالا می‌برند.

    اشلوتر همچنین بیان کرد: در فاصله بین سال‌های 2009 تا 2015 تعداد بازدیدکنندگان آنگافودتک 34 درصد رشد داشته و به 45 هزار بازدیدکننده رسیده است. سهم بازدیدکنندگان بین‌المللی در این بین 54 درصد بوده است. در همین دوره زمانی، تعداد غرفه‌داران نیز با افزایش 24 درصدی، به 1500 غرفه رسیده است.

    وی تاکید کرد: اکنون که حدود چهار ماه به برگزاری نمایشگاه زمان باقی است، 95 درصد فضای نمایشگاه تکمیل شده و پیش‌بینی می‌کنیم 1700 شرکت معتبر از بیش از صد کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کنند.

    نارینه آزلبار، مدیرعامل شرکت فوژآن راهبران نامی، نماینده رسمی و انحصاری شرکت نمایشگاه‌های کلن و هانوفر در ایران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا گفت: هدف اصلی ما، ایجاد پلی ارتباطی فی‌مابین متخصصان و تولیدکنندگان ایرانی با برترین تجار و نمایندگان صنایع کشورهای جهان است. بی‌شک این امر از طریق بازدید و یا مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی آلمان میسر می‌شود. زیرا حضور در نمایشگاه‌های تراز اول دنیا، نخستین گام ارزنده در راستای معرفی و عرضه کالا، محصولات و خدمات کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی است.

    وی در ادامه به معرفی صنعت نمایشگاهی آلمان پرداخت و گفت: بیش از 800 سال تجربه در امر برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، آلمان را به برترین و پیش‌روترین کشور نمایشگاهی دنیا بدل کرده است. حضور در نمایشگاه‌های آلمان یعنی حضور در قلب اروپا و ارتباط با مجموعه کشورهای اتحادیه اروپا با جمعیتی بالغ بر 500 میلیون نفر. سالانه بیش از 200 هزار شرکت معتبر از سراسر جهان به آلمان می‌آیند تا در نمایشگاه‌های این کشور، غرفه برپا کنند. ابعاد بین‌المللی نمایشگاه‌های آلمان بی‌نظیر و یا کم‌نظیر است. ارتباط با بزرگان صنایع دنیا زیر یک سقف و در طی چند روز نمایشگاه، به صنعتگران ایرانی کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شرکای تجاری قوی و توانمندی پیدا کنند.

    مدیرعامل فوژان راهبران نامی خاطرنشان کرد: از صاحبان صنایع‌غذایی ایران دعوت می‌کنم فرصت مشارکت در نمایشگاه آنگافودتک را از دست ندهند و با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی توانمندی‌های خود، از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت