پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه Europort ۲۰۱۷ برگزارمی‌شود

عصر نمایشگاه- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسـعه صادرات و همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان، پاویون ملی محصولات دانش بنیان را در نمایشگاه Europort ۲۰۱۷ برگزار می کنند.

پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه Europort ۲۰۱۷ برگزارمی‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این پاویون با همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی برای حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در عرصه های بین‌المللی و معرفی دستاوردها و توانمندی های کشور برگزار می شود.
    نمایشگاه یوروپورت هلند محلی را برای نمایش تجربیات جهانی و بروز فناوری های مختلف در زمینه های دریایی و دریانوردی برای بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان فراهم آورده است. ساختار نمایشگاه یوروپورت به گونه ای تعریف شده که تمامی متخصصان و نمایندگان بخش های مختلف، فروشندگان و خریداران، اپراتورها و مالکان و کلیه بخش های صنعت دریایی را در گرد هم آورده‌اند تا محل مناسبی برای ملاقات، داد و ستد و افزایش دانش در این حوزه و کسب و کار فراهم شود.
    به طور کلی یوروپورت در زمینه ها و حوز ه های «بنادر و کشتیرانی»، «توسعه و ساخت بنادر و تاسیسات بندری»، «کشتیرانی»، «نفتکش و بانکرینگ»، «ساخت و تعمیر کشتی»، «انواع شناورهای کانتینری»، «شناورهای حمل گاز و فراورد ه های نفتی»، «شناورهای مسافربری و تفریحی»، «شناورهای لایروب، یدک کش و سوخت رسان»، «شناورهای صیادی و ماهیگیری»، «شناورهای نظامی، صنایع فراساحلی، سکوها و تأسیسات نفت و گاز»، «تجهیزات انتقال و نصب سکوها»، «خدمات دریایی و بندری»، «تجهیزات مخابراتی، رادارها و سیستم های مانیتورینگ»، «هدایت و ناوبری دریایی»، «ساخت و تعمیر ژنراتورها»، «ترانسفورماتورها»، «تعمیر، تجهیز و نگهداری موتورها»، «شفت ها»، «پروانه ها و پیشرانه های دریایی»، «طراحی، مهندسی و مدیریت پروژه های دریایی»، «ساخت انواع شناورها» و غیره فعالیت می کند.
    تمرکز خاص بر روی کشتی هایی با هدف و کاربری خاص، نمایشگاه یوروپورت را از دیگر رویدادهای دریایی متمایز می سازد.
    در نمایشگاه Europort 2017 ، 7 شرکت دانش بنیان در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت. پاویون جمهوری اسلامی ایران با عنوان پاویون دریایی ایران در سالن 6 نمایشگاه و در کنار پاویون کشورهای «بلژیک»، «رومانی»، «کرواسی»، «دانمارک»، «کره» و «پاناما»، به مساحت 100 متر مربع قراردارد. هزینه های اجاره غرفه و غرفه آرایی برای حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت می‌شود.
    پاویون دریایی ایران که به صورت جزیره در نمایشگاه قرار دارد، به صورتی طراحی شده است که همه شرکت‏های حاضر در این پاویون بتوانند از فضای در نظر گرفته شده به نحو احسن استفاده کنند. ضمناً در مرکز این پاویون فضایی تحت عنوان اتاق جلسات با ظرفیت 10 نفر طراحی شده است تا در صورت لزوم هر یک از مشارکت کنندگان بتوانند جلسات احتمالی خود را در آن برگزار کند.
    تخصیص فضای مناسب به مساحت 100 متر مربع در نمایشگاه برای پاویون ایران، اعزام هیاتی متشکل از حدود 110 نفر از مدیران و کارشناسان بخش‌های دولتی و خصوصی جهت شرکت در پاویون، حضور نمایندگانی از 22 موسسه و شرکت دریایی و 7 شرکت دانش بنیان دریایی و برنامه‌ریزی جهت بازدیدها و مذاکرات تخصصی هیات فوق از 5 مرکز صنعتی و تحقیقاتی دریایی هلند از جمله اقدامات صورت گرفته کارگزار جهت برپایی هرچه مفیدتر پاویون است.
    سی و هشتمین نمایشگاه دوسالانه Europort، در تاریخ 16 تا 19 آبان 1396 (7-10 November 2017) در شهر رتردام هلند برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت