نمایشگاه استالکس (۳)

استاد بزرگ صنعت و خدمات نمایشگاهی آلمان در استالکس ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- برونو مایزنر رئیس اجرایی فدارسیون بین المللی خدمات نمایشگاهی آلمان در رویداد بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران (STALLEX ۲۰۱۷)حضور می یابد.

استاد بزرگ صنعت و خدمات نمایشگاهی آلمان در استالکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد برگزاری رویداد بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران، بنیانگذار، مدیر عامل و سهامدار اصلی شرکت نمایشگاههای بین المللی مایزنر در هامبورگ آلمان است.

    وی در هامبورگ آلمان متولد شده و پرورش یافت. مایزنر از سال 1985 به عضویت هیئت مدیره انجمن ارائه دهندگان خدمات بازاریابی زنده در آلمان منصوب شد و در طول ریاستش در این انجمن تا سال 2000 به عنوان یک عضو فعال در فدراسیون بین المللی خدمات رویداد و نمایشگاه پذیرفته شد و سال 2010 مسئولیت ریاست این مجموعه را به عهده گرفت.

    از سال 2015 وی بعنوان رئیس اجرایی این فدراسیون فعالیت می کند و عضو کمیته خدمات و بهره برداریUFI است.

    وی همچنین از سال 2007 تا کنون مالک و مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مایزنر در هامبورگ است.

    وی در کارنامه حرفه ای خود مدیریت پروژه در زمینه طراحی و ساخت ایده در نمایشگاه سال 2000 را دارد.

    وی همچنین ریاست اتاق بازرگانی جوانان، سخنران اکادمی تبلیغات و ارتباطات هامبورگ با موضوع " نمایشگاههای تجاری، نمایشگاهها و رویدادها"، عضو هیئت نظارت برای بررسی مدیران تبلیغات و رویدادها( منصوب شده توسط اتاق بازرگانی هامبورگ)، عضو هیئت مدیره و معاون فدراسیون شرکتهای طراحی نمایشگاهی و بازار یابی رویداد آلمان؛ ردا ویدینبروک، رئیس فدراسیون شرکتهای نمایشگاهی و بازاریابی رویداد، رئیس سابق و عضو هیئت فدراسیون شرکت های طراحی نمایشگاهی و بازاریابی رویداد، عضو هیئت ریاست بازاریابی فدراسیون بین المللی خدمات نمایشگاهی بروسلز، معاون فدراسیون بین المللی خدمات نمایشگاهی و رویداد را در کارنامه خود ثبت کرده است.

    شایان ذکر است اولین دوره رویداد خدمات نمایشگاهی 18 الی 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.iranstallex.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت