فرش زنجان در نمایشگاه‌های فرش آلمان و چین

عصر نمایشگاه- صادرکنندگان زنجانی در نمایشگاه‌های فرش آلمان و چین حضور می‌یابند.

فرش زنجان در نمایشگاه‌های فرش آلمان و چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از تسنیم، عامل توسعه خوشه فرش استان اظهار کرد: افزایش کیفیت رنگرزی‌ها نیز در دستور کار قرار دارد و رنگرزی یکی از مشکلات مهم در حوزه فرش است.
    «فیروزه حاج‌علی اکبری»افزود: طرح راه اندازی واحدرنگرزی گیاهی به منظور اخذ وام به صندوق کار آفرینی امید و شرکت شهرک‌های صنعتی داده شده است.
    عامل توسعه خوشه فرش استان با اشاره به کیفیت پایین رنگرزی‌ها در زنجان ، افزود: این موضوع  به مواد اولیه برمی‌گردد . تأمین کنندگان مواد اولیه نیاز به سرمایه در گردش دارند و برای اینکه این سرمایه در گردش وجود داشته باشد باید این توسط یک سازمان حمایت شود.
    وی گفت: اگر کوچک‌ترین حمایتی از طرف صندوق کارآفرینی امید و نهادهای پشتیبان شود تحول عظیمی در صنعت فرش ایجاد می‌شود.
    حاج‌علی اکبری با اشاره به اینکه حلقه‌های مفقوده در حوزه فرش شناسایی شده است افزود: مشکلات حوزه فرش احصا شده است.
    وی با شاره به بافت نخستین فرش با المان‌های زنجان افزود: این طرح برای فعالان حوزه معرفی می‌شود.
    عامل توسعه خوشه فرش استان با بیان اینکه در حال حاضر فرش ابریشم تولیدی استان صادر می‌شود، افزود: تنها مشکل این است که فرش به نام سایر استان‌ها مانند قم صادر می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه به دنبال برند سازی فرش زنجان هستیم، افزود: هدف ما بیشتر مطرح کردن فرش زنجان در بازارهای بین‌المللی است.
    حاج‌علی‌اکبری به تشکیل کنسرسیوم صادراتی فرش زنجان اشاره و بیان کرد: همه فرش‌هایی که پتانسل صادراتی دارند از طریق این کنسرسیوم صادر می‌شوند.
    وی با اشاره به حضور صادر کنندگان فعال فرش در نمایشگاه‌های بین‌المللی افزود: در آذر ماه نیز نخستین پاویون فرش دستباف ایران در چین افتتاح خواهد شد.
    عامل توسعه خوشه فرش استان با اشاره به حضور فعالان حوزه فرش زنجان در این نمایشگاه بیان کرد: 14 خوشه فرش در این نمایشگاه فرش‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
    وی حضور صادر کنندگان زنجانی در نمایشگاه‌های آلمان و چین را از برنامه‌های امسال عنوان کرد و افزود: بهترین بازار فرش ایران در چین است.
    حاج‌علی‌اکبری افزود: فرش‌های ارزان قیمت و گران‌قیمت ایرانی در بازار چین بدون هیچ مشکلی عرضه می‌شود و تقاضای فرش‌های گران قیمت در بازار چین بسیار مناسب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت