نمایشگاه سلامتی و تناسب اندام شانگهای

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سلامتی و تناسب اندام شانگهای در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ اسفند ماه در مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی و جهانی شانگهای (SWEECC) برگزار می شود.

نمایشگاه سلامتی و تناسب اندام شانگهای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛  نمایشگاه سلامتی و تناسب اندام شانگهای از 23 الی 25 اسفند 1396 در شهر شانگهای کشور چین برگزار می گردد. نمایشگاه سلامتی و تناسب اندام شانگهای یکی از بهترین رویداد های صنعتی در جهان، درباره متخصصان تناسب اندام، تجهیزات ورزشی می باشد و بهترین بستر برای تعاملات تجاری است، همچنین منبع جدیدی برای پیشرفت و ارتقا تجارت و شرکت ها می باشد. شانگهای، شهر آینده همچنین مرکز تجارت جهان می باشد. چین نقش مهمی در صنعت سلامت جهانی بازی می کند. نمایشگاه IWF تلاش می کند تا برای ارایه توسعه و نوآوری تناسب اندام در چین و سطح جهانی بستر تجارت مناسبی را ایجاد کند. با دو سال عملیات دقیق، اولین و بهترین رویداد سالانه تناسب اندام، نمایشگاه بین المللی سلامتی و تناسب اندام (IWF)، سطح فناوری و نوآوری را به عنوان یک قدرت کلیدی ارتقاء بخشیده است تا بوسیله آن جامعیت ارزش نوآوری بازار تناسب اندام را از طریق نمایش مارک ها و برند ها برای نمایش محصولات، سپس انتشار فناوری، تعلیم، ایجاد انجمن و ... نشان دهد. این رویداد یک بستر تجاری موثر می باشد که متخصصان و تاجران را در یک محیط بسته جمع می کند تا مشارکت حرفه ای بیشتری در مورد صنعت سلامت و تناسب اندام به ارمغان بیاورد. عرضه محصولات و کنفرانس های فروشندگان، نقش نکات ویژه این نمایشگاه بین المللی را بازی می کنند.

    نمایشگاه IWF هر سال برگزار می شود. بخش های اصلی این نمایشگاه عبارتند از: تجهیزات تناسب اندام تجاری، تجهیزات تناسب اندام خانگی، تجهیزات تناسب اندام برای افراد مسن و معلول، لوازم باشگاه، لباس ها و کفش های ورزشی، تغذیه ورزشی، محصولات سلامتی هوشمند، تجهیزات ورزش های هوازی و هنر های رزمی، مشاوره سلامت و تناسب اندام، تمرینات تناسب اندام، لوازم تناسب اندام و ورزش در فضای باز، لوازم سرگرمی کودکان، تجهیزات بدن سازی، لوازم و تجهیزات ماساژ، سلامتی، زیبایی، جکوزی، سونا، برنز کردن. این نمایشگاه در چین یک بازار کلان در رابطه با محصولات تناسب اندام، سلامتی و ورزشی باقی می گذارد. غرفه داران در این نمایشگاه می توانند با مشتریان خود دیدار داشته باشند، نیاز های مشتریان را بفهمند و فروششان را افزایش دهند. بازدیدکنندگان می توانند محصولات جدید در سرتاسر جهان را که در این نمایشگاه بین المللی و رقابت تجارتی به نمایش گذاشته شده، دیدن کنند.

    نمایشگاه IWF در کمال راحتی برای بازدید کنندگان، شراکت با تامین کنندگان برای معاملات کسب و کارهای جدید را نیز فراهم می آورد. در سال نمایشگاه IWF بستری برای ارایه 257 غرفه دار فراهم کرد. 16259 بازدید کننده فرصت شرکت در این نمایشگاه را یافتند و خود را از اخبار و رویه ها در رابطه با سلامتی و تغذیه و ورزش آگاه ساختند. این بازدید کنندگان عبارتند از: نمایندگان، دلالان، خرده فروشان، شرکت های تجاری وارد کننده و صادر کننده، باشگاه های تناسب اندام، هتل دار ها، تجارت الکترونیکی، مرکز خرید، سیستم سوپر مارکت، مراکز توان بخشی، خانه های سالمندان، تیم های ورزشی حرفه ای، موسسات تحقیق ورزشی، سیستم های نظامی، موسسات تمرین و تربیت بدنی، موسسات آموزشی و دانشگاه ها، انجمن ها، دولت مردان، رسانه ها، اخبار، موسسات انتشاراتی، خرید تلویزیونی، توسعه دهندگان املاک و مستغلات، شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های چند ملیتی (با الزامات تدارکاتی)، خدمات مرتبط با نرم افزار، بازاریابی، مدیریت و ...، علاقمندان به تناسب اندام، متخصصان تناسب اندام.

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت رسمی رویداد به آدرس http://www.ciwf.com.cn/en/ مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت