شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران مطرح کرد

راستی آزمایی و بازبینی مدارک غرفه ساز های گرید A

عصر نمایشگاه- مدارک کلیه شرکت های غرفه ساز دارای گرید A باز بینی و راستی آزمایی می شود.

راستی آزمایی و بازبینی مدارک غرفه ساز های گرید A
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،عبدالرضا رنجبران مدیر طراحی و غرفه آرایی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در نامه ای به انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران این مطلب را اعلام کرد.
    متن این نامه در ذیل آمده است
    انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران
    سلام علیکم با توجه به صورتجلسه مورخ 1396/6/22 در خصوص بررسی، بازبینی مدارک و راستی آزمایی، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا کلیه شرکت های غرفه ساز دارای گرید A از تاریخ ابلاغ این نامه حداکثر ظرف مدت هفت روز کاری نسبت به ارائه مدارک بشرح ذیل به این مدیریت اقدام نمایند.
    لازم به ذکر است که کلیه مدارک و مستندات درخواست شده میبایست در داخل زونکن، بصورت گلاسه، بخش بنای شده و منظم با درج شماره صفحه و ممهور به مهر و امضاء شرکت تهیه و ارسال گردد.
    بدیهی است مدارک یاد شده در زمان تحویل کنترل نخواهد شد و به هنگام بررسی، مسئولیت هرگونه نقصان مدارک بعهده شرکت مربوطه بوده و پس از اتمام مهلت مقرر، کمیته بازبینی و راستی آزمایی، به هیچ وجه مدارک جدید دریافت و یا تعویض نخواهد نمود .
    مدارک درخواستی در چهار بخش اصلی مشتمل بر:
    1- مدارک شناسایی شامل: اولین و آخرین روزنامه رسمی، کارت ملی و شماره همراه مدیر عامل، آدرس و تلفن دفتر و کارگاه، اظهارنامه مالیاتی سال 1395 با کد اقتصادی و شناسه ملی آن.
    2- مدارک بیمه کارکنان شامل: لیست بیمه 12 ماه آخر به همراه رسید پرداخت، علامت گذاری اسامی و تعداد کارکنان اداری و کارگاهی، مراجعه به سایت تأمین اجتماعی در زمان بازدید.
    3- اسنامه کارگاه شامل: مدارک مالکیت با اجاره نامه معتبر (استعلام خواهد شد) خلاصه ماشین آلات و تجهیزات کارگاه یا انبار، لیست کارکنان کارگاه ( با لیست بیمه تطابق داده خواهد شد )
    4- مدارک کامل مهندس ناظر و تکنسین برق.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت