با حضور اعضای اتحادیه غرفه سازان و مدیران رویداد آلمان

دوره اصول طراحی در سازه‌های مدولار در استالکس ۲۰۱۷ برگزار می شود

عصر نمایشگاه- دوره آموزشی-تخصصی اصول طراحی در سازه‌های مدولار با حضور اعضای اتحادیه غرفه سازان و مدیران رویداد آلمان در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران برگزار می شود.

دوره اصول طراحی در سازه‌های مدولار در استالکس ۲۰۱۷ برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد برگزاری رویداد بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران، دوره آموزشی-تخصصی اصول طراحی در سازه‌های مدولار با حضور اعضای انجمن غرفه سازان آلمان در رویداد بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران برگزار می شود.


    مصدق حمید عضو انجمن غرفه سازان آلمان و رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی سازه های نمایشگاهی دیماح به عنوان عضو رسمی انجمن غرفه سازان آلمان دوره تخصصی " اصول طراحی در سازه‌های مدولار " را برگزار می کند.


    وی همچنین در حال حاضر عضو اتحادیه غرفه سازان و مدیران رویداد آلمان، عضو باشگاه بازاریابی و تبلیغات آلمان، عضو هیات مدیره اتحادیه کارفرمایان آلمان با بیش از ٦ هزار عضو، عضو انجمن اقتصادی اورپا است.


    شروع فعالیت شرکت دیماح در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی از سال 1992 میلادی آغاز شد . در حال حاضر شرکت دیماح در شهر اشتوتگارت آلمان با داشتن 25 پرسنل متخصص در محل شرکت و 30 نیروی فنی ماهر و متخصص در زمینه اجرایی و مونتاژ، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در بخش بین المللی در زمینه های طراحی، ساخت و اجرای انواع فضاهای نمایشگاهی و نمایشی و برگزاری سایر رویداد ها با آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.


    پس از کسب سال ها تجربه موفق در آلمان، شرکت دیماح موفق به اخذ نمایندگی از برند های برتر اروپایی نظیر پرولایت از کشور هلند (Prolyte)، آلوویژن از کشور بلژیک (Aluvision)، ایکس گلو از کشور آلمان (X-Gloo)، فنیکس از کشور اسپانیا (Fenix) و لایر از کشور آلمان (Lahyer) شد.
    شرکت دیماح در حال حاضر نزدیک به دو سال است که موفق به تولید سیستم کف نمایشگاهی و سن های پیش ساخته با کیفیت و مطابق استاندارد آلمانی شده است.


    شایان ذکر است اولین دوره رویداد خدمات نمایشگاهی 18 الی 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.iranstallex.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت