مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد

ثبت‌نام ۷۶۴ ناشر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از استقبال خوب ناشران برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه خبر داد و گفت: ۷۶۴ ناشر ازکشور برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام ۷۶۴ ناشر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش، حجت‌الاسلام رحیم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از ثبت نام 764 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه خبر داد و گفت: از نظر تعداد ثبت نام‌کنندگان نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته‌ایم.

    وی افزود: استقبال گسترده ناشران کشوری برای حضور در این دوره نمایشگاه کتاب کرمانشاه بیانگر اهمیت این رویداد فرهنگی در سراسر استان است.

    این مسئول با یادآوری اینکه در این دوره 764 ناشر ثبت نام کرده اند، گفت: از بین آنها تعدادی از ناشران با اولویت بندی خاصی توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه انتخاب می‌شوند.

    وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب بخشی از برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد برای توسعه مطالعه کتابخوانی در سطح کشور است لذا توجه وزارت ارشاد به نمایشگاه‌های کتاب یک توجه ویژه است.

    جعفری تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه کتاب باید کلیه مقدمات لازم را فراهم کنیم و این رویداد بزرگ را به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم.

    وی همچنین با اشاره به بحث کتابفروشی‌ها و طرح اجرایی برای آنها افزود: هم‌اکنون طرح‌های ویژه‌ای توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت از کتابفروشی‌ها در حال انجام است که می‌توان به طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه و همچنین طرح اعطای تسهیلات به کتابفروشی‌ها اشاره کرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید و خاطرنشان کرد: هدف نمایشگاه پیوند بیشتر بین کتاب و مردم است و نهادینه شدن این موضوع در استان به نفع همه و حتی کتابفروشی‌ها است.

    وی یادآور شد: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از 20الی 25 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برپا می‌شود و صبح‌ها از ساعات 9 لغایت 12و عصرها 15 لغایت 20 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

    جعفری ادامه داد: در بخش جنبی نمایشگاه امسال نیز بیش از 65برنامه فرهنگی و هنری و جشن امضاء برای بازدید‌کنندگان محترم نمایشگاه تدارک دیده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت