مدیر مخابرات منطقه اصفهان مطرح کرد:

پیوند صاحبان ایده و صاحبان سرمایه و کسب و کار در نمایشگاه اتوکام اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: نمایشگاه اتوکام اصفهان، کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را با شرکت ها، سازمان ها و صاحبان سرمایه آشنا می کند و به همین دلیل این نمایشگاه از اهمیت بالایی در سطح استان برخوردار است.

پیوند صاحبان ایده و صاحبان سرمایه و کسب و کار در نمایشگاه اتوکام اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، مهدی حیدری زاده با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) اظهار داشت: مجموعه های حاضر در نمایشگاه باید با عرضه قابلیت ها و توانمندی های خود پاسخگوی نیازمندی های مشتریان سرویس ها و فناوری های مختلف خود باشند زیرا فضای نمایشگاه به دلیل ارتباط با تمامی اجزای یک صنعت به صورت مجتمع، جذابیت ویژه ای برای بازدیدکنندگان خواهد داشت و صاحبان ایده در کنار صاحبان کسب و کار باید بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

    وی با تأکید بر این که ارتباط نزدیکتر و اطلاع رسانی دقیق تر بخش های مختلف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر کمک شایانی به رشد این صنعت در استان اصفهان خواهد داشت، افزود: همین مسأله اهمیت نمایشگاه را بیش از بیش نشان می دهد.

    حیدری زاده اضافه کرد: در این نمایشگاه، مخاطبین و مشترکین شرکت مخابرات نیز با سرویس ها و توانمندی های این شرکت بیشتر آشنا می شوند. در دوره های گذشته نمایشگاه، بر اساس ارزیابی واحد صدای مشتری شرکت مخابرات و تحلیل های انجام شده، درصد رضایت مشتریان غرفه مخابرات و میزان اثربخشی حضور در این نمایشگاه، بسیار خوب بوده و به همین دلیل مشارکت در نمایشگاه امسال نیز برنامه ریزی شده است.

    وی، ارایه سرویس های جدید از قبیل سیپ فون یا تلفن ثابت با قابلیت ارایه بر روی گوشی همراه، ارایه بسته های اینترنت و تلفن ثابت و همراه مخصوص نمایشگاه، ارایه سرویس های تجاری مخصوص شرکت ها و سازمان ها و پاسخگویی به مشکلات و نیازمندی های مختلف مشتریان را از جمله مهمترین برنامه های شرکت مخابرات برای نمایشگاه اتوکام سال جاری عنوان کرد.

    به گفته وی، مخابرات منطقه اصفهان از طریق درگاه های مختلف ارتباطی با مشتریان و حضور مؤثر خود این نمایشگاه را مورد حمایت قرار خواهد داد.

    وی در پایان اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتظار می رود حمایت مادی و معنوی از شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه و ارایه راهبردهای لازم در راستای توسعه این حوزه را در کشور شاهد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت