سیزدهمین نمایشگاه "کتاب" کرمانشاه ۲۰ تا ۲۶ آبان برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر، ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه برپا می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه "کتاب" کرمانشاه ۲۰ تا ۲۶ آبان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشاه»به نقل از  فرتاک نیوز،حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست خبری امروز (15 آبان) نمایشگاه کتاب را بزرگترین رویداد فرهنگی استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استان کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز در برگزاری این نمایشگاه چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی است.

    وی با اشاره به ثبت نام 682 ناشر در این دوره نمایشگاه، گفت: از این تعداد حدود 400 ناشر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه حضور خواهند داست.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تدارک 210 غرفه در این دوره نمایشگاه، گفت: بیش از 50 هزار عنوان کتاب در سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب کرمانشاه عرضه خواهد شد.

    جعفری اظهار کرد: امسال در کنار غرفه‌‎های کتاب همانند دوره‌های گذشته غرفه‌هایی نیز برای سایر دستگاه و نهادهای ازجمله نهاد کتابخانه‌های استان، جمعیت خیریه امام علی(ع)، بسیج رسانه، بنیاد غدیر و بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزشهای اسلامی در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه کتاب در دوره‌‎های گذشته، گفت: پیش‌بینی ما این است امسال نیز همانند هرسال شاهد استقبال خوب مردم کرمانشاه از نمایشگاه و فروش بالای کتاب باشیم.

    جعفری از تدارک بیش از 30 برنامه جنبی در این دوره نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: تلاش ما این است برنامه‌های جنبی در کنار خود نمایشگاه بتواند گامی در جهت ارتقای فرهنگ جامعه باشد و تاکید ما در این برنامه بر بحث کتاب و کتابخوانی است.

    وی گفت: در این نمایشگاه کتب عرضه شده با 30 تا 40 درصد تخفیف بفروش می‌رسد که از این میزان 20 درصد تخفیف توسط "بن کتاب" و 10 تا 20 درصد نیز توسط ناشرین داده می‌شود.

    سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه 20 تا 26 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه (پارک شاهد) برای بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت