نمایشگاه نان و شیرینی استانبول (Ibatech)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نان و شیرینی استانبول (Ibatech) در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ فروردین در مرکز نمایشگاه استانبول (CNR) برگزار می شود.

نمایشگاه نان و شیرینی استانبول (Ibatech)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه نان و شیرینی استانبول (Ibatech) از 23 الی 26 فروردین 1397 در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد. نمایشگاه نان و شیرینی استانبول (Ibatech) به صنعت نان‌پزی و شیرینی‌پزی اختصاص داشته و بر فناوری‌های مورد استفاده در صنعت شیرینی‌پزی متمرکز است. هدف این رویداد وارد کردن آموزش‌های مورد نیاز برای متخصصان است تا بتوانند از آخرین فناوری‌ها برای تولید بهترین‌ها سود ببرند. نمایشگاه شیرینی‌پزی استانبول رویدادی جامع و در حال توسعه است که با ترتیب دادن نمایش‌هایی خاص برای افراد حاضر در صنعت شیرینی‌پزی و کمک به آن‌ها برای کشف طیفی گسترده از محصولات و روش‌های پخت و خدمت به مشتریان، تمام نیازهایشان را پاسخ می‌دهد.

    چرا نمایشگاه شیرینی‌پزی ترکیه؟

    نمایشگاه شیرینی‌پزی ترکیه آینده این بخش را شکل می‌دهد
    با توسعه سریع قوانین برندسازی و ثبت حق امتیاز در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها نه تنها به صادرات روی آورده‌اند، بلکه فروشگاه‌های خرده‌فروشی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌کنند. ترکیه اساساً نان، کیک، شکلات و بستنی به روسیه، کشورهای عربی، ترک‌ها و کشورهای حوزة بالکان صادر می‌کند. در منطقه / از نظر ملی نمایشگاه تجاری بین‌المللی شیرینی‌پزی، ماشین‌آلات کلوچه‌پزی، بستنی، شکلات و فناوری استانبول مؤثرترین فعالیت بازاریابی این بخش است و بنابراین همچنان جایگاه مهمی برای صادرکنندگان ترکیه به شمار می‌رود.


    گذرگاه شما به بازارهای جدید
    نمایشگاه تجاری بین‌المللی شیرینی‌پزی، ماشین‌آلات کلوچه‌پزی، بستنی، شکلات و فناوری، میزبان این بخش در استانبول، یکی از خاص‌ترین شهرهای جهان که به دلیل موقعیت سیاسی- جغرافیایی و استراتژیکش دو قارة آسیا و اروپا را بهم وصل می‌کنید، خواهد بود. استانبول به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی جهان و قلب اقتصاد ترکیه به شمار می‌رود. این شهر مانند پل ارتباطی فرهنگ‌های مختلف عمل می‌کند. علاوه بر دسترسی آسان به مرکز شهر و بسیاری از امکانات تسهیلاتی  دیگر، این شهر به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان امکانی بیشتر از یک سالن نمایشگاه ساده را می‌دهد و برایشان فرصت لذت از اقامتشان در یک شهر فعال بیست و چهار ساعته در تمام روزهای هفته را فراهم می‌آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت