جزئیات دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته

عصر نمایشگاه- رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر در مصلای امام خمینی (ره) از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل‌ونقل و برگزاری کنفرانس بین‌المللی ایمنی راه در این نمایشگاه خبر داد.

جزئیات دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی‌‌نیاز با اشاره به اینکه تلویزیون تخصصی حمل‌ونقل صد در صد توسط بخش خصوصی تأمین مالی و اجرا شده است، حاوی محتوای تصویری در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازی است، اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: 90 درصد فضای نمایشگاه در اختیار بخش خصوصی است و ارسال دعوت نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه به اعضاء برای حضور در نمایشگاه و ارسال فراخوان دعوت به نمایشگاه به شرکت‌های سازنده و تولیدکننده حوزه‌های حمل‌ونقل جهانی در چهار حوزه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی انجام شده است.

    رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی با اشاره به مشارکت 150 شرکت بخش خصوصی تاکنون در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته یادآور شد: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرآیند ساخت و تحلیل شبکه در بخش برنامه‌ریزی و توسعه حمل‌ونقل نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

    بی نیاز با اشاره به برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از برگزاری کارگاه آموزشی اهمیت بازدید ایمنی در تعمیر و نگهداری علایم و تجهیزات ایمنی راه‌ها و کارگاه آموزشی توسط شرکت راه آهن خبر داد.

    دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ 26 تا 28 آذر طی سه روز با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های حمل‌ونقل تابعه وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی حمل‌ونقل شامل شرکت‌های مهندسی مشاور، پیمانکاران و صنایع وابسته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت