برگزاری اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی برق با حضور نوبخت و اردکانیان

عصر نمایشگاه- امروز و از ساعت ۱۵ مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور اردکانیان وزیر نیرو و نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می گردد. در این مراسم از شرکت های برتر تقدیر می شود.

برگزاری اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی برق با حضور نوبخت و اردکانیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  برق نیوز: هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران امروز 16 آبان 96 پس از 4 روز فعالیت به کار خود پایان خواهد داد.

    دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های صنعت آب و برق در گفت و گو با برق نیوز گفت: امروز بعد از ساعت 15 مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور اردکانیان وزیر نیرو و نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

    کیومرث جلیلیان بیان داشت: در مراسم اختتامیه 2 کلیپ از صنعت برق و تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری نمایشگاه پخش خواهد شد و در ادامه دکتر ماشاءالله تابع جماعت مدیرکل وازرتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو گزارشی از برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق ارائه خواهد کرد.

    وی گفت: در ادامه مراسم بخشی رئیس سندیکای صنعت برق ایران به نمایندگی از بخش خصوصی سخنرانی خواهد کرد.

    جلیلیان با اشاره بازدید وزیر نیرو از نمایشگاه گفت: دکتر اردکانیان در مراسم اختتامیه سخنرانی خواهد داشت و پس از وی نیرو دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه سخنرانی خواهد کرد.

    دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های صنعت آب و برق در پایان گفت: در انتهای مراسم با حضور مقامات حاضر در اختتامیه از شرکت‌های برتر نمایشگاه در بخش‌های مختلف تقدیر خواهد شد.

    اختتامیه در طبقه سوم سالن خلیج فارس و در سالن بزرگ نمایشگاه با حضور مقامات و شرکت کننده‌ها برگزار می‌گردد.

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران تا پایان امروز برپا خواهد بود. ستاد خبری برق نیوز مستقر در نمایشگاه، رویداد‌ها و اخبار نمایشگاه را اطلاع رسانی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت