نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی برلین (conhIT)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی برلین (conhIT) در تاریخ ۲۸ الی ۳۰ فروردین ماه در نمایشگاه برلین - مرکز نمایشگاهی شهری برگزار می شود.

نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی برلین (conhIT)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی برلین (conhIT) از 28 الی 30 فروردین 1397 در شهر برلین کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه فناوری اطلاعات در پزشکی برلین (conhIT) رویدادی 3 روزه است که به منظور برقرای ارتباط بین فعالان عرصه کاربرد فناوری اطلاعات در سلامت در محیط نمایشگاهی Messe Berlin شهر برلین برگزار میگردد. این نمایشگاه امکان ارائه نامحدود اطلاعات در زمینه بایگانی اطلاعات، راهکارهای ارتباطی، نرم افزار پزشکی، سخت افزار و نرم افزار، داروسازی، رسانه و اطلاع رسانی، تحقیقات و توسعه و خدمات زیرساختاری به مخاطبان را ارائه میدهد. بر اساس نتایج بررسی آماری انجام شده در زمان برگزاری نمایشگاه، مدیران و کارمندان فناوری اطلاعات در امور درمانی، مدیریت بیمارستانها، مدیران عامل، مدیران شرکتهای بازرگانی، کنترل کنندگان مسائل پزشکی و بازرگانی، دکترها، پرستارها و روسای آنها، نمایندگان بیمه درمانی، مشاوران، نمایندگان صنعت، برنامه نویسان، نمایندگان بخشهای دولتی، پرسنل انجمنهای علمی و دانشجویان از نمایشگاه conhIT بازدید می کنند. نمایشگاه conhIT 2017 در مدت 3 روز برگزاری آن پذیرای 388 غرفه دار از 14 کشور (7 درصد بیش از سال قبل و تقریباً بیش از 20 درصد بیش از دوسال گذشته) در محیط نمایشگاه صنعتی بود. در همین دوره بیش از 150 گردهمائی علمی، کارگاه آموزشی و ملاقاتهای کاری در نمایشگاه برگزار شد. از این رو نمایشگاه conhIT 2017 رویدادی مهم در عرصه بهره برداری از فناوری اطلاعات در امور درمانی است. این رویداد فرصتی برای شکل دادن به محتوی موضوعات علمی ارائه شده در جلسات برگزارشده میباشد. متقاضیان برگزاری گردهمائی علمی لازم است مقالات علمی خود را به برگزارکنندگان نمایشگاه ارائه نمایند.

    حیطه فعالیت غرفه داران نمایشگاه  فناوری اطلاعات بهداشت و درمان آلمان 2018:


    نرم افزارهای بیمارستانی، درمانگاهها و منازل توانبخشی، راهکارهای فناوری اطلاعات برای آموزش پزشکی، آزمایشگاهها و رادیولوژیها،  سخت افزار و زیرساختار فناوری اطلاعات، راهکارهای ارتباطی، راهکارهای پزشکی از راه دور، مستندسازی و بایگانی کردن اطلاعات، ارائه خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، مهندسی پزشکی، سلامت در سفر، فناوری شبکه، برون سپاری، مدیریت دانش و کیفت، تحقیقات و آموزش، مراکز علمی و انجمنها.

    بر اساس اطلاعات موجود در خصوص نمایشگاه conhIT، این نمایشگاه همچنان به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه داده و در حال رشد و شکوفائی است. در این شرایط شرکتها حضور در نمایشگاه فوق و معرفی توانائی های خود به تصمیم گیرندگان این صنعت را برمی گزینند.
    بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است و فقط این رویداد است که میتواند چنین ساختار پیچیده و متمرکزی را به فعالان صنعت فناوری اطلاعات در امور درمانی ارائه دهد.

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.conhit.de مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت