برگزاری نخستین دوره تخصصی ریجستریشن در استالکس ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- نخستین دوره تخصصی ریجستریشن ( Registration ) نمایشگاهی ایران همزمان با استالکس ۲۰۱۷ در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره تخصصی ریجستریشن در استالکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش،‌ ستاد برگزاری رویداد بین‌المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران، فرخ شهابی نژاد مدرس دوره آموزشی ( Registration ) در رویداد استالکس 2017، مدیرعامل ایده ران، موسس ایونت باکس است، وی توانست موفق به دریافت جایزه Next Generation Leadership 2016 از انجمن نمایشگاه جهان Ufi شود.

    وی توانست استارتاپ استودیو ایده ران را پایه‌گذاری کند که بر ساخت و رشد استارتاپ‌ها به خصوص در صنعت پردازش داده در سراسر جهان فعالیت دارد. هم‌اکنون ایده ران بر روی بیش از 100 استارتاپ از 12 کشور جهان خدمات خود را ارائه می‌کند.

    وی همچنین از بنیانگذاران سامانه ایونت باکس است. ایونت باکس یک سامانه همه جانبه برای ارائه خدمات فنی به کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و بین الملی می‌باشد. هدف ایونت باکس پاسخگویی به چالش‌های دیجیتال کوچک و بزرگ برگزارکنندگان و ارائه بهترین تجربه به شرکت‌کنندگان است.

    ایونت باکس هم‌اکنون با ارائه خدمات در سراسر جهان از پیشتازان ارائه خدمات پردازش اطلاعات در صنعت نمایشگاهی در جهان است.

    فرخ شهابی نژاد در سال 2016، برنده جایزه NGL Grant از سازمان جهانی یوفی شد و به عنوان نخستین سخنران ایرانی Ufi World Congress در شانگهای با حضور بیش از 600 مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی سراسر جهان به سخنرانی پرداخت.

    موضوع سخنرانی وی در مورد دیجیتالیزه شدن صنعت نمایشگاهی در جهان و آنالیز داده‌های نمایشگاهی بود. موتور آنالیز داده نمایشگاهی ایونت باکس برای نخستین بار در کنگره یوفی رونمایی و ارائه شد.

    ایونت باکس یک پلت فرم آنلاین است که به برگزار‌کنندگان کمک می‌کند تا بتوانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، همایش ها، کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌ها و هرگونه فعالیت گروهی خود را برنامه‌ریزی و برگزار کنند.

    ایونت باکس با ارائه خدمات فنی در زمینه‌های پردازش و آنالیز داده‌های هدفمند، راهکارهای فنی آنلاین مانند سامانه‌های بهینه‌سازی وبسایت، ساخت اپلیکیشن، مدیریت و داوری مقالات، سامانه نظرسنجی و… به برگزارکنندگان رویدادها و نمایشگاه‌های بزرگ خدمت رسانی می‌نماید.

    تا کنون ایونت باکس به بیش از 7000 کنفرانس، همایش و نمایشگاه در 14 کشور جهان خدمت رسانی داشته است و از پیشتازان صنعت پردازش اطلاعات نمایشگاهی در جهان می‌باشد.

    شایان ذکر است نخستین دوره رویداد خدمات نمایشگاهی 18 الی 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت